پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۸
شرکت عریض و طویل مخابرات برعکس ادعا‌های فلک سوراخ کنش، یکی از مظاهر عینی و قابل اثبات منفعت طلبی و ضد مشتری گرایی است. ادعایی که با مستندات حاضریم در هر دادگاه یا مناظره‌ای آن را ثابت کنیم. تشکیلاتی غیر پاسخگو، ایجاد کننده نظام‌های پاسخگویی سرکاری و تو در تو، بی تفاوتی غیر مسئولانه نسبت به حقوق مشتریان و. کمترین مصادیق قابل اثبات از کم تعهدی‌های این شرکت نسبتا انحصاری در فعالیت است. حال این شرکت، ادعای پاسخگویی به ۳۰ میلیون تماس و مشتری مداری دارد؟

شعار سال: شرکت مخابرات مدعی راه اندازی سامانه 2020 شده است. سامانه ای که باید مشتری این شرکت بوده باشید تا متوجه شوید با چه کیفیتی خدمات رسانی می کند. آیا تاکنون شده که 5-10 دقیقه در نوبت صحبت با اپراتور باشید و بعد بگویند پیام صوتی بگذارید؟ آیا شده که ده ها بار زنگ بزنید و کسی پاسخگوی شما نباشد، آیا شده است که برای یک کار کاملا معین از چند جا ، سرکار بروید و در نهایت نتیجه ای هم نگیرید و .... .

بله اینها بخشی از تجارب تکرار شده و الزاما مستند ما در کار با سامانه 2020 است. حتی ارسال پیام به سامانه رگولاتوری نیز منتج به نتیجه ای مشخص نشده است . حال این سیستم بشکلی خنده دار ادعای مشتری مداری دارد؟ اگر مرد میدان هستید و راست می گویید پای میز مناظره رسانه ای بنشینید ، اگر حق با شماست، به یکی از ده ها نقد رسانه ای ما پاسخگو می بودید ؟ اگر احساس حق کشی می کنید و ادعاهای ما را کذب می دانید ، از ما به دادگاه شکایت کنید تا وارد جریان حقوقی متقابل شویم و .... .  بر اساس این حد از اشتباهات ، کم کاری ها ، منفعت طلبی ها ، غیر پاسخگو بودن ها ، واقعا چه جوابی برای افکار عمومی داشته و دارید ؟ افکار عمومی را بی خیال، واقعا چه پاسخی برای وجدان خودتان دارید؟


برای اینکه یکطرف به قاضی نرفته باشیم، عین گزارش ادعا شده توسط شرکت مخابرات را در ادامه متن می آوریم .
 
شرکت مخابرات ایران در چارچوب مشتری مداری : پاسخگویی به 30 میلیون تماس طی 9 ماه سال جاری

امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در چارچوپ سیاست مشتری مداری با افزایش تعداد پرسنل ، یکپارچگی مراکز تماس و افزایش پاسخگویی سیستمی، آماده پاسخگویی به مشتریان در مراکز تماس 2020 سراسر کشور است.

در پی انتشار خبری از سوی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که اعلام کرده" بالغ بر 60 درصد تماس های مردم با شرکت مخابرات ایران به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می رود؛" شرکت مخابرات ایران لازم می داند به منظور تنویر افکار عمومی ، پاسخ این گزارش غلط را به شرح زیر اعلام کند:
 
این شرکت ،  در راستای مشتری مداری و پاسخگویی صحیح و به جا به مشتریان خود، در 31 استان کشور مرکز تماس 2020 را راه اندازی کرده است. این مراکز تماس ۲۴ ساعته، روزانه بیش از 180 تا 250 هزار تماس را پاسخ می دهد. زمان انتظار در 8 استان از جمله تهران ، بالای یک دقیقه است.  در سه استان بین 50 تا 60 ثانیه و در 19 استان ، زیر 50 ثانیه است. لذا اعلام اینکه "60 درصد تماس های مردم با شرکت مخابرات ایران به علت تاخیر در پاسخگویی از دست می رود،" گزارش غلط و اشتباهی است که شرکت مخابرات آن را تایید نمی کند .
به دلایل زیر حجم تماس ها افزایش قابل توجهی داشته که منجر به از دست رفتن بخشی از ان در ساعت های پرترافیک شده است،
 
در حال حاضر به دلیل شرایط بحران کرونا در کشور ،حدود 90 درصد مشتریان همزمان در حال استفاده از اینترنت هستند و براین اساس به دلایل متعددی از جمله عدم آشنایی از نرم افزارهای جدید در فضای مجازی و آموزشی ، با مراکز 2020 ، تماس می گیرند.به طوری که تماس ها در این ایام ، 4تا 5 برابر روزهای معمول ، افزایش یافته است.
 
۲- با توجه به افزایش سه برابری مصرف در ایام کرونا، کمبود پهنای باند اینترنت در کشور نیز ، مزید علت شده است. که باعث می شود در زمان های پیک تعداد تماس افزایش یافته ، پاسخگویی با مشکل مواجه  شود که البته امیدواریم یا شرکت ارتباطات زیرساخت بتواند پهنای باند مورد نیاز شرکت مخابرات ایران را تامین کند یا به مخابرات اجازه داده شود  از جای دیگری این کمبود را تامین نماید.
 
۳ - علت دیگر افزایش تماس ها با مراکز تماس 2020 را ، بی اطلاعی مشتریان سایر fcp ها و اپراتورهای تلفن همراه است. بسیاری از مشتریان سایر اپراتورها و شرکت های ارتباطی خصوصی دیگر ، به اشتباه با مرکز تماس شرکت مخابرات ایران تماس می گیرند که ما آنها را به سمت اپراتورهای خود هدایت می کنیم  و این خود حجم زیادی از تماس های مارا اشغال می کند.
 
با این توضیحات ، تاکید می شود ؛ تمام برنامه های شرکت مخابرات ایران با توجه به وسعت فعالیت ها و خدمت رسانی گسترده در سراسر کشور، در چارچوب مشتری مداری و حل مشکلات مخاطبان است. بنابراین قضاوت یکطرفه نسبت به این که آخرین رتبه در پاسخگویی را به کاربران  به شرکت مخابرات ایران می دهد،  نتیجه ای جز تشویش افکار عمومی و سلب انتخاب صحیح، در بر نخواهد داشت.
 
شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر از همراهی همیشگی شرکت ارتباطات زیرساخت،  همچنان انتظار تامین پهنای باند مورد نیاز از سوی این شرکت و حتی افزایش پهنای باند را داشته و یادآور می شود که علاوه بر مطالب پیش گفته، حجم زیادی از  اطلاع رسانی مرکز 2020، مربوط به سایر اپراتورهای همراه و fcp ها بوده و به طورکلی  التزام این  شرکت، تلاش برای همکاری همه جانبه با تمام فعالین عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور  است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایستنا، تاریخ انتشار:   25 آذر  1399  ، کدخبر: 119135،/www.ictna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
اين ها اصلا جوابگو نيستن خصوصا در زمينه اينترنت مخابراتي
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین