پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۳
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل از ایجاد و راه اندازی ۱۵ سایت ارتباطی مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
شعار سال: بهروز رزمی از ایجاد و راه اندازی ۱۵ سایت ارتباطی مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی گفت: جلسه کنترل پروژه سایت‌های ارتباطی روستایی با حضور میلاد شاهماری نماینده شرکت «های وب» در اردبیل برگزار و آخرین وضعیت ۱۵ سایت ارتباطی در مناطق مختلف استان بررسی شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: سایت‌های ارتباطی روستا‌های دولت آباد مهرورز و گورچین لو شهرستان پارس آباد، روستای هشنه شهرستان نمین، روستای مجید آباد شهرستان نیر، روستای تک قویی و قره پیران شهرستان اصلاندوز و روستای خان بلاغی شهرستان گرمی راه اندازی شده و آماده بهره برداری است و هشت سایت ارتباطی روستایی در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، کوثر و گرمی در مرحله نصب تجهیزات است.

رزمی با بیان اینکه ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات USO برای راه اندازی سایت‌های مذکور هزینه شده، گفت: همه سایت‌های مذکور مجهز به تکنولوژی نسل سوم و چهارم ارتباطی هستند و علاوه بر محل ایجاد سایت، برقراری پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت سیار را در روستا‌های اطراف نیز شاهد هستیم.

وی اذعان کرد: مشکلات و موانع ایجاد سایت‌ها با برگزاری جلسات مشترک با شرکت برق منطقه‌ای، فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی مرتفع شد و نیاز است برای ارتقای شاخص‌های ارتباطی، همه دستگاه‌های اجرایی از مجریان پروژه‌ها حمایت کنند تا دسترسی همگانی به پوشش ارتباطی و اینترنت پرسرعت تحقق یابد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 29 آذر ۱۳۹۹، کد خبر: 1012265، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین