پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۲۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با یکدیگر، در رفع مشکلات روستائیان و ایجاد زیرساخت‌های مناسب بسیار موثر است.
شعار سال: رضا خواجه ای در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان که در راستای گسترش تعاملات و همکاری ها انجام شد، ضمن اشاره به اجرا و بازنگری طرح‌های هادی روستایی گفت: این طرح با رویکرد کالبدی نگر خود تلاش دارد تا ضمن ساماندهی بافت کالبدی نواحی روستایی، تحولات آتی آن را کنترل و در جهت مناسب هدایت کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ادامه داد: این طرح ضمن ساماندهی و اصلاح بافت موجود، میزان و مکان گسترش آتی و نحوه استفاده از زمین برای عملکردهای مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی و تأسیسات و تجهیزات و نیازمندی‌های عمومی روستایی را بر حسب مورد در قالب مصوبات طرح‌های ساماندهی فضا سکونتگاه‌های روستایی تعیین می کند.

وی به موضوع پاسخ استعلامات رودخانه ها و مسیل های واقع‌ در بافت های روستاهای استان و رعایت آن در بازنگری طرح های هادی روستایی اشاره و خاطر نشان کرد: تعامل دستگاه های اجرایی مرتبط در رفع مشکلات روستائیان و ایجاد زیرساخت های مناسب بسیار موثر است که در این راستا نیز از شرکت آب منطقه ای انتظار داریم همکاری بیشتری با این نهاد انقلابی داشته باشند تا مشکلات روستائیان سریع تر حل شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به نقش موثر بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاها و همچنین تهیه و اجرای طرح های هادی روستاها، تصریح کرد: همکاری دستگا های اجرایی تاثیر بسیاری در شناسایی مشکلات به ویژه در سطح روستاها دارد، به طوری که علاوه بر محرومیت زدایی موجبات توسعه نیز فراهم خواهد شد.

افشاری خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه ای آمادگی خود را برای همکاری و تعامل بیشتر در راستای حل مشکلات روستائیان با بنیاد مسکن استان اعلام می کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 30 آذر 1399، کد خبر: 1012881،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
توسعه هاي معيشتي در روستا ها بايد در اوليت دولت بعدي قرار داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
یکپارچگی دستگاههای اجرایی باعث توسعه و رشد روستاها خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین