پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
بدنبال بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک‌های جهانی تعامل و ذی نفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولید و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکار‌های مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز‌های بیمه ای، شرکت بیمه پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت کرد.
شعار سال: شرکت بیمه پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت نمود. تندیس رضایت مندی مشتری پس از بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکار‌های مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز‌های بیمه ای، به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، در این همایش از شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به حقوق مردم به ویژه مصرف کنندگان در جوامع بشری و فرهنگ‌ها و نظام‌های اقتصادی مختلف که موجب شده این شرکت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شود و پیش شرط رونق اقتصادی را رقم زند، تقدیر شده است.

دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید و قدردانی از مدیران واحد‌های پاسخگو و مشتری مدار و با حضور صاحبان صنایع و سیاست گذاران عالی رتبه کشور و معتبرترین نام‌های اقتصادی و بازرگانی، روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در مرکز بین المللی رایزن برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از بیمه پاسارگاد، تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: -، pasargadinsurance.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
پاسارگاد خيلي وقته داره بع عنوان بهترين خدمات دهنده بيمه اي و بانكي در ايران شناخته ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین