پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۸۱۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری قزوین گفت: مجوز توقف ادامه ساخت برج‌های دو قلوی قزوین متعلق به پروژه تعاونی مسکن فرهنگیان قزوین به علت تخلف صادر شد.
شعار سال:‌پیمان پیرمرادی اظهار کرد: پروژه تعاونی مسکن فرهنگیان قزوین معروف به برج‌های دوقلو به علت تخلفات ساختمانی که مغایر با پروانه صادر شده بوده است از سوی شهرداری باید در کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد رسیدگی قرار بگیرد و تا آن زمان تصمیم گرفته شد تا ادامه عملیات ساخت و ساز در آن متوقف شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری اضافه کرد: تخلفات صورت گرفته در این پروژه مربوط به مشاعات و فضا‌هایی بوده که هنگام ساخت مورد دخل و تصرف قرار گرفته شده است.

پیرمرادی تاکید کرد: مرجع رسیدگی به تخلفات متراژی و مغایر با پروانه شهرداری، دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ است که در آن نمایندگان قوه قضاییه، شورای شهر و وزارت کشور حضور دارند.

برج‌های دوقلوی قزوین تحت عنوان پروژه مسکن فرهنگیان با ۹۰۰ واحد مسکونی، با گذشت بیش از یک دهه از تاریخ عملیات ساخت و ساز آن همچنان با مشکلات عدیده‌ای از جمله نمای مشترک سازه، نقشه‌های مکانیک و تاسیسات دست و پنجه نرم می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۴دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۱۴۸۶۴، ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
این ها چشم ندارن چیزی به نام فرهنگیان این همه غنی و خوب رشد کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
ای بابا تو چقد ساده ای دوست من! این ها از سر اینکه گند کاری هاشون رو خنثی کنن میگن فرهنگیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین