پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۵۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴
رئیس کمیسیون فرهنگی، هنری و اجتماعی شورای شهر قزوین گفت: برخلاف برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی هیچ کدام از اعضای شورای شهر قزوین انفصال از خدمت نشده و تحت تعقیب قضایی قرار ندارند.

شعار سال:مهدیه السادات قافله باشی افزود: برخی رسانه ها و همچنین در سطح فضای مجازی خبری مبنی بر انفصال از خدمت ۲ عضو شورا و تعقیب قضایی پنج نفر از اعضای شورای اسلامی قزوین به نقل از رئیس سازمان بازرسی استان منتشر شده بود که اشاره این مسوول به استان قزوین نه شهر قزوین بود.
 
وی اظهار داشت: انعکاس نادرست این خبر با تصویر سردرب دفتر شورای اسلامی شهر قزوین در برخی رسانه ها موجب شد تا مخاطبان این خبر ۲ عضو انفصال از خدمت شده  و پنج نفر تحت تعقیب را مربوط به شورای اسلامی شهر قزوین بدانند که درست نبوده است.


قافله باش افزود: تنها پرونده قضائی مربوط به اعضای شورای پنجم شهر قزوین متعلق به یکی از اعضا در سال گذشته بود که پرونده مربوطه نیز به عضویت وی در زمان شورای فعلی ارتباطی نداشته  و مربوط به حوزه کاری شورا یز نبوده است.
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین از رسانه ها خواست تا در انتشار اخبار دقت بیشتری به خرج داده و اخلاق مداری را در راس کار خود قرار دهند.
 
وی اظهار داشت: اعضای شورای پنجم تا آخرین روز حضورشان در شورا با همه توان خود در خدمت شهروندان قزوینی هستند.
 
بازرس کل استان قزوین امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفته بود ۲ نفر از اعضای شورای یکی از شهرهای استان قزوین بنا به برخی تخلفات از خدمات دولتی انفصال دائم و برای پنج نفر نیز در مرجع قضایی تشکیل پرونده شده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار:  6 تیر   1400، کدخبر: ،84385143، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
مهم تخلف است که نباید صورت بگیرد حالا در این شهر یا این استان زیاد فرقی نمی‌کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین