پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۴۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵
در چهارمین جلسه شورای شهر قزوین با تصمیم و رأی موافق ۹ عضو شورای اسلامی شهر جذب و انتقال نیرو از دستگاه‌ها و شهرداری‌های دیگر به شهرداری قزوین ممنوع شد و در شرایط خاص کمیته‌ای سه نفره متشکل از شهردار، یک عضو شورا و یک نفر از دفتر امور شهری استانداری، باید موضوع را بررسی کنند.

شعار سال:در چهارمین جلسه شورای شهر قزوین با تصمیم و رأی موافق ۹ عضو شورای اسلامی شهر جذب و انتقال نیرو از دستگاه‌ها و شهرداری‌های دیگر به شهرداری قزوین ممنوع شد، همچنین شهرداری حق پرداخت حقوق به نیروی جدید را نخواهد داشت و این کار تخلف محسوب می شود.
 
طبق این مصوبه در موارد استثنا اگر نیاز به جذب نیرو در تخصص خاصی باشد، باید در کمیته‌ای سه نفره متشکل از شهردار، یک نفرعضو شورا و یک نفر از دفتر امور شهری استانداری، موضوع بررسی و تصمیم‌گیری شود و نظر کمیته نیز باید در صحن شورا به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برسد.
 
ایجاد بانک اطلاعاتی کمک‌های شهرداری قزوین به هیئات مذهبی
 
قاسم اللهیاری، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در این جلسه تصریح کرد: آغاز شورای ششم همزمان با دهه اول محرم این و از این رو روز گذشته به منظور بررسی اقدامات انجام شده شهرداری در فضاسازی شهر ویژه محرم با مدیران سازمان فرهنگی و ورزشی و سازمان زیباسازی شهرداری قزوین برگزار شد.
 
وی افزود: تاکنون ۷۰ هیئت مذهبی جهت دریافت اقلام تبلیغاتی و بیرق به سازمان فرهنگی و ورزشی مراجعه کردند، با توجه به این که هر سال شهرداری به هیئت‌های مذهبی در این حوزه کمک می‌کنند پیشنهاد شد که بانک اطلاعاتی کمک‌های که طی سال‌های گذشته صورت گرفته است ایجاد شود تا کمک‌ها به صورت عادلانه صورت بگیرد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین اظهار کرد: سیاهپوشان شهر در ایام محرم اهمیت بالایی دارد باید تلاش کنیم این سیاهپوشان معطوف به یک منطقه نباشد و توزیع پراکندگی مورد توجه قرار بگیرد، سیاهپوشان نواحی منفصل شهری نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: ما باید برنامه محور باشیم و خودمان برنامه اجرا کنیم در گام دوم حمایت‌محور عمل کنیم، هم‌اکنون ۲ هزار پرچم عزای حسینی به سازمان تبلیغات اهدا شده است که طی طرحی به صورت هدیه برای سر درب منازل تهیه شده است. افراد با مراجعه به سایت و ثبت‌نام می‌توانند پرچم دریافت کنند، همچنین برنامه‌های فرهنگی شامل نذر فرهنگی، نذر خون، نذر کتاب، نذر ختم قرآن و صلوات، نذر ماسک و ترویج استفاده از نام ائمه اطهار در نامگذاری فرزندان و ایجاد گذر عاشورایی در دستور کار قرار دارد.
 
اللهیاری خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین ۳۰۰ میلیون تومان جهت فضاسازی شهری در اختیار سازمان‌های متولی قرار داده است و انتظار داریم در سطح شهر شاهد فضاسازی متوازن باشیم.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 19  مرداد   1400، کدخبر: ، www.isna.ir،1400051913741

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین