پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۴۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
عضو شورای شهر قزوین گفت: حق الناس به گردن ما است؛ من حاضرم قسم بخورم شورا به شدت از بیرون مدیریت می‌شود و این امر حریت را زیر سوال می‌برد، ما نماینده مردم هستیم و در این شهر به جز مردم وامدار هیچ کسی نیستیم.
شعارسال: جلسه شورای شهر قزوین، بعداز ظهر امروز با دستور انتخاب شهردار برگزار شد.

در این جلسه که با تنش بالا برگزار شد، تعدای از اعضای شورای شهر، شفافیت در برخی موارد از جمله موضوع بازنشستگی یکی از کاندیدا‌ها و احتمال عدم تایید صلاحیت دو نفر دیگر از کاندیدا‌ها را خواستار شدند.

البته با وجود درخواست چند باره و تاکید اعضاء، جواب قانع کننده‌ای از سمت رئیس شورا ارائه نشد و موضوع به مرحله احراز صلاحیت منتخب شورا در وزارت کشور حواله داده شد.

قاسم اللهیاری در حالی که از روند این انتخابات ناراضی بود گفت: قسم می‌خورم شورا به شدت از بیرون مدیریت می‌شود و این موضوع حریت اعضای شورا را زیر سئوال می‌برد، ما نماینده مردم هستیم.

وی خطاب به ریاست شورا ادامه داد: امروز گفتید رسما به شما اعلام کردند اگر دو نفر از این چهار نفر شهردار شوند قطعا رد می‌شوند این یعنی اینکه ما رسیدیم به چهار نفر، اما یک باره شورا از بیرون مدیریت می‌شود و این موضوع مطرح می‌شود که ممکن است دو نفر رد صلاحیت شوند و این در رای اعضا تاثیر گذاشته است.

این عضو شورای شهر بیان کرد: آیا این موضوع صحت دارد که اگر دو نفر انتخاب شوند در مرحله بعدی رد صلاحیت می‌شوند یا اینکه تعدادی از افراد نظرات شخصی خود را به مصالح نظام ترجیح می‌دهند.

وی افزود: واقعا در حق دو نفر از کاندیدا‌ها ظلم می‌شود و اگر جلوی این ظلم گرفته نشود متاسفانه در چهار سال آینده شاهد این قبیل ظلم‌ها خواهیم بود.

این عضو شورای شهر اظهار کرد: چقدر باید شورا از بیرون مدیریت شود دائم از بیرون زنگ می‌زنند باید این اتفاق بیفتد پس باید بیفتد، می‌خواستیم چهار نفر را به رای بگذاریم، اما گفتید از بیرون گفته‌اند باید به یک نفر رای داد.

وی تاکید کرد: حق الناس به گردن ما است؛ ما نماینده مردم هستیم و در این شهر به جز مردم وامدار هیچ کسی نیستیم.
 
فشار به شورای شهر قزوین از سمت چه کسانی است؟
 
فشار به شورای شهر قزوین از سمت چه کسانی است؟
چگونه سردار‌ها شهردار می‌شوند؛ به روایت یک فعال عدالتخواه

وحید اشتری در واکنش به شهردار شدن سردارها در توئیتی نوشته است که؛ پیش از جلسه رای گیری برای شهردار قزوین که ۳ تا نامزد داشت رئیس شورا گفت از بیرون گفته‌اند اگر دو تا از نامزد‌ها شهردار شوند تایید صلاحیت نخواهند شد.

بدین ترتیب سردار سرتیپ پاسدار، مهدی صباغ، رییس دانشکده امنیت دانشگاه امام حسینع شهردار قزوین شد.

واضح است یا بیشتر توضیح بدهم؟

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
نیاز به توضیح بیشتری نیست، واضح واضح است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین