پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی از ابلاغ ارتقای اینترنت ثابت ۷۵۶ روستا به اپراتور روستایی‌های وب خبر داد و گفت: در صورت تامین تجهیزات تا اردیبهشت ۱۴۰۰ روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شود.
شعار سال: قاسم جلیلی‌نژاد با اشاره به وضعیت و شرایط آذربایجان غربی اظهار داشت: این استان به دلیل شرایط توپولوژیک و کوهستانی بودن دارای بیشترین تلفن ثابت بوده و این موضوع باعث ایجاد شکاف دیجیتالی بین شهر روستا شده است.

وی گفت: با انجام بزرگترین برگردان کشور یک هزار و ۲۰۰ سایت تلفن ثابت روستایی به تلفن همراه اول گام ارتقای برداشته شد و در مرحله بعدی در صدد ارتقای فناوری ارتباطی این سایت‌ها هستیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی بیان کرد: وزارت ارتباطات توسعه اینترنت روستایی را در دو حوزه اینترنت ثابت و سیار پیگیری می‌کند که در بخش اینترنت سیار تا به امروز ابلاغ ارتقای ۵۴۹ روستا به اپراتور همراه اول و ۱۸۸ روستا به ایرانسل انجام شده و این موضوع با اعزام گروهی از شرکت‌های مربوطه در استان در حال انجام است.
 
طرح خدمات عمومی اجباری (USO)

وی تصریح کرد: هزینه ارتقای این سایت‌ها از محل اعتبارات دولتی و در قالب طرح خدمات عمومی اجباری (USO) تامین می‌شود. جلیلی‌نژاد از ابلاغ ارتقای اینترنت ثابت ۷۵۶ روستا به اپراتور روستایی "های‌وب" خبر داد و گفت: در صورت تامین تجهیزات تا اردیبهشت سال آینده تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت و ثابت روستایی مجهز می‌شود.

وی افزود: دستور ارتقای فناوری ارتباطی ۳۰۲ سایت به نسل سوم و چهارم تلفن همراه در آذربایجان غربی با اعتبار دولتی و به پیمانکاری اپراتور‌های ارتباطی صادر شده و در دست اقدام است. مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی افزود: بی تردید دغدغه و مشکلاتی روستائیان را در حوزه تامین زیرساخت‌های ارتباطی درک کرده و برای رفع موانع و مشکلات با تمام توان تلاش می‌کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۷دی ۱۳۹۹، کد خبر: tasnimnews.com، ۲۴۲۵۵۴۷
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
این امر جای حشنودی داره اما افتابه لگن هشت دست شام و ناهار هیچی نباشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
حتی اگه یک خانوار زندگی کنن این نخست وظیفه همراه اوله که تحت پوشش قرار بده . از دو اپراتور دیگه انتظاری نمیره و چشم کسی آب نمیخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین