پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۰۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۴
کسی نیست که از آقای علی نژاد بپرسد که چرا با اعتراضات بی پایان و بعضا مستدل در خصوص مهندسی انتخابات در فدراسیون‌های مختلف روبرو هستیم (اگر سند می‌خواهند، با کمال میل در خدمت هستیم)؟ کسی نیست که از ایشان بپرسد چرا قالب مدعیانی که رای کم دارند، افشاگری‌های واقعی‌تر می‌کنند؟ کجا کارتان می‌لنگد جناب معاون؟ راستی چه خبر از قرارداد‌های مجتمع ورزشی انقلاب و سوالات مکرری که از آقای وزیر پرسیده ایم و بالغ بر یک سال بی پاسخ مانده اند؟
شعار سال: در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی، عباس نظریان با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رئیس این فدراسیون تعیین شد.

مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی اظهار داشت: حسن انتخاب مجمع و بار سنگین امانت را تبریک می‌گویم. به آقای نظریان و از زحمات آقای سیدعبدی افتخاری بسیار متشکرم و بازنشستگی را به ایشان نیز تبریک می‌گویم.

وی افزود: مجموعه اسکی کشور دیرپا و ریشه‌دار است که آقای شهلایی برخی از آن‌ها را ورق زدند. اما در حوزه قهرمانی جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده‌ایم و فاصله داریم. این ورزش زیبا علاوه بر توجه عموم می‌تواند در حوزه قهرمانی هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

علی نژاد به اشاره به آینده این فدراسیون گفت: امیدوارم شرایط بهتری را پس از ۴ سال آقای نظریان تجربه کنیم که نیازمند مثلث قهرمانی و برنامه‌ریزی و اهتمام است. در کنار استعدادیابی و تربیت‌ها به مربی، امکانات و ورزشکاران خوب نیاز داریم و باید انتخاب‌های صحیحی صورت بگیرد. همه باید به هم کمک کنیم و موفقیت رشته اسکی یک موفقیت جمعی است. توقعی که از فدراسیون اسکی دارم، برنامه پویا و منسجم در ابعاد قهرمانی و عمل کردن آقای نظریان به وعده‌های انتخاباتی‌شان در راستای موفقیت قهرمانی است. این قله‌هاست که افراد را تحریک می‌کند که به صعود فکر کنند و این قله‌ها یعنی مدال.

وی افزود: باید برای المپیک زمستانی ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی داشته باشیم و با موفقیت این مسیر‌ها را تمام کنیم. امیدوارم با هم‌افزایی و دقت نظر به دیگر رشته‌ها نیز توجه شود و سایر رشته‌ها هم به توفیق برسند.

علی نژاد در ادامه در جمع خبرنگاران درباره انتخابات این فدراسیون گفت: کل بار ورزش زمستانی ما بر دوش فدراسیون اسکی است و ما در حوزه قهرمانی نیاز به توفیقات بیش‌تری در این فدراسیون داریم. هر چند در ابعاد همگانی اتفاقات خوبی افتاده، اما در حوزه قهرمانی نیازمند برنامه‌ریزی بهتر برای توفیقات بیشتر هستیم. در رده‌های سنی پایه اقدامات خوبی در ۴ سال گذشته اتفاق افتاده و امیدواریم ثمرات این کار‌ها به زودی در رده سنی بزرگسالان دیده شود.

وی در واکنش به ادعا‌های یکی از کاندیدا‌ها درباره مهندسی انتخابات تاکید کرد: ادعای مهندسی انتخابات توهین به اعضای مجمع است، کسی که ۲ رای آورده نمی‌تواند چنین ادعای بکند و اصلا حرف نادرستی است. خوب است رعایت اخلاق و ادب کنیم. چند نفر از روسای هیئت‌ها قصد داشتند جواب ایشان را بدهند و اعتقاد داشتند صحبت‌های او توهین به آن‌ها است و وقتی ۲۳ نفر از ۲۸ نفر اعضای مجمع به یک نفر رای می‌دهند، مطرح کردن این حرف‌ها بد است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره عدم برگزاری انتخابات سایر فدراسیون‌های بلاتکلیف از جمله شطرنج بیان کرد: هنوز صلاحیت کاندیدا‌های برخی فدراسیون‌ها نیامده و منتظر تاییدیه آن هستیم تا انتخابات‌ها برگزار شود. نباید در حق کسی ظلم شود و منتظر تعیین تکلیف هستیم. ما که نمی‌توانیم با مشخص شدن تایید صلاحیت دو یا سه نفر و نامشخص بودن وضعیت سایر کاندیدا‌ها انتخابات را برگزار کنیم. باید تمام کاندیدا‌ها صلاحیت آن‌ها تایید یا رد شوند تا بتوانیم انتخابات را برگزار کنیم. اینکه می‌گویم هنوز صلاحیت کاندیدا‌ها نیامده یعنی به صورت کامل تعیین تکلیف نشده است. درباره شطرنج هم حواشی ایجاد شده که درحال بررسی هستیم و ان‌شاالله تصمیم نهایی می‌گیریم. امروز یا فردا سرپرست جدید فدراسیون دوچرخه‌سواری تعیین می‌شود.

علی نژاد در پاسخ به حواشی رخ داده در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و احکام صادره تصریح کرد: حکم‌های صادره برای موتورسواران رد می‌شود و این حرف‌ها بی‌سند است. هنوز اعضای مجمع مشخص نیستند و این موضوع را به شدت رد می‌کنم و چنین چیزی موضوعی نبوده و این حرف‌ها بی‌سند است و خواهش می‌کنم به عنوان نماینده رسانه ملی حرف‌های غیرمستند نزنید، مثل اینکه شما با برنامه آمدید که این سوال‌ها را از من بپرسید!

وی در پاسخ به سئوالی درباره تکلیف نهایی ساختمان فدراسیون فوتبال اظهار داشت: توافقاتی بین فدراسیون فوتبال و شرکت شستا انجام شده تا موضوع فیصله پیدا کند.

معاون وزیر ورزش هچنین درباره جان باختن تعدادی از کوهنوردان نیز گفت: فدراسیون کوه‌نوردی اطلاعیه‌های لازم را روز چهارشنبه داده بود که کسی به قله‌ها نرود، اما انفاق تلخی افتاد که بسیار متاسفیم. بی‌توجهی صورت گرفت و برای این هفته هم دیدم که این فدراسیون اطلاعیه داده که کسی به کوه‌ها نرود. فدراسیون کوهنوردی پیش از این حادثه، اطلاعیه‌های لازم را صادر کرده بود و هشدار داده بود که شرایط ارتفاعات تهران مناسب نیست و گفته بود که کوهنوردان به کوه نروند. کاری که فدراسیون کوهنوردی می‌تواند انجام دهد همین است که هشدار‌ها و اطلاع‌رسانی لازم را اعلام کند. در رسانه ملی و شبکه ورزش هم اعلام شد که مردم به کوه نروند. متاسفانه بی‌توجهی شد و آن حادثه تلخ رخ داد. برای این هفته هم من دیده‌ام که فدراسیون کوهنوردی هشدار داده است که کوهنوردان تهرانی عنایت کنند تا برای پنجشنبه و جمعه این هفته حادثه‌ای رخ ندهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از راه دانا، تاریخ انتشار:  17 دی ۱۳۹۹، کد خبر: 1695331، dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
ماشالله الان همه دارن به سمت و سویی حرکت میکنن که اگر بازنده شدن بگن انتخابات مهندسی شده بود
ناشناس
Netherlands
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
خیلی وقته این ها دارن در زمینه انتخابات فدراسیون کوتاهی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین