پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
منتظری درباره علت توقیف کشتی کره جنوبی توضیحاتی داد.
شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه جلسه شورای عالی استان‌ها با اشاره به هزینه تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هزینه تخریب‌ها و اینکه این هزینه تخریب باید توسط چه کسی یا دستگاهی پرداخت شود، در قانون مشخص نشده است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی درباره هزینه‌های تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز دارای ردیف بودجه نیست و ما هم می‌خواهیم که مشخص شود هزینه تخریب‌ها بر عهده چه کسی است.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازداشت اعضای شورای شهر گفت: نگاه قوه قضاییه این است که افراد، مردم و مقامات بازداشت نشوند، اما گاهی اوقات جرایم به نحوی هستند که فرد باید بازداشت شود.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری درباره توقیف کشتی کره جنوبی تصریح کرد: این توقیف براساس شکایت یکی از سازمان‌ها انجام شده است و اقدامات لازم درباره این موضوع در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اصفهان امروز، تاریخ انتشار ۱۸ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۸۰۰۹، esfahanemrooz.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
ما داشتیم به راحتی از این ها باج میگرفتیم که همه چی کنسل شد و رفت خیلی حیف شد حالا ایشالله بتونن لوازم خانگی رو وارد کنن
ناشناس
Netherlands
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
ایران باید همیشه با تموم دنیا همینطور طلبکارانه برخورد کنه تا شاید حقش رو بتونه بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین