پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۹۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
دامداری در استان خراسان شمالی یک شغل موروثی و با قدمت چند هزار ساله است، اما این صنعت این روز‌ها اسیر دلال‌بازی و واسطه شده است.
شعار سال: دامداری در استان خراسان شمالی سبقه‌ای هزاران ساله دارد. بیش از 45 درصد جمعیت استان خراسان شمالی روستا نشین هستند و دامداری و پرورش دام سبک و سنگین٬ از مهم ترین مشاغل روستاییان است.

این روزها این شغل ـ صنعت هزاران ساله دیگر رونق روزهای گذشته را ندارد و مشکلات زیادی نظیر ورود دلالان و واسطه‌ها در بازار و عدم تامین مواد خوراک دام و کنستانره٬ مشکلات فراوانی را برای این قشر زحمتکش فراهم کرده است.

دامداران استان خراسان شمالی معتقد هستند در دام سفته بازی دلالان اسیر شده‌ و تنها راه خلاصی از این منجلاب سخت٬ حضور مستقیم دامداران در بازار و ورود جدی دستگاه‌های نظارتی در این بخش است.

قصد داریم در سلسله گزارش‌هایی مشکلات دامداران خراسان شمالی را بررسی و تحلیل کنیم.

تعداد بازدید : 72


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۲۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر: 2429814، www.tasnimnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
خراسان شمالي در زمينه دام و طيور با توجه به ظرفيت خالص بودنش در اين زمينه نبايد اين همه مشكلات بديهي و پيش پا افتاده داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
دامداري در ايران هميشه مشكلات زيادي رو براي همه به همراه داشته از خريدار تا فروشنده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
خراسان شمالي در زمينه دامپروري خيلي خيلي رشد خوبي داشته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین