پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۰۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
مدیرکل دفتر نظام‌های بهره برداری، تعاونی‌های تولید و شرکت‌های سهامی زراعی گفت: به منظور توانمندسازی بهره برداران، شرکت تعاونی تولید روستایی ایجاد شده است.
شعار سال: حمید زارع قنات نوی درباره طرح‌های سه گانه ملی نظام‌های بهره‌برداری در شرق، غرب و جنوب کشور، گفت: نظام بهره‌برداری کشور بیش از هر چیز یک سازه اجتماعی بوده، به همین دلیل، برای بهره‌وری منابع آب، خاک و تولید نیازمند فرایند مداوم طراحی، ساخت، نگهداری و ترمیم است.

وی با تاکید بر این که نظام بهره‌برداری نوین از وظایف حاکمیتی وزارت جهاد کشاورزی است، تصریح کرد: در توسعه بهره‌برداری به دنبال اهدافی هستیم که یکی از این اهداف نظام بهره‌برداری، افزایش بهره‌وری منابع تولید از جمله آب و خاک است.

وی افزود: افزایش درآمد کشاورزان و در نتیجه ارتقای معیشت زندگی در روستا از دیگر اهداف نظام بهره‌برداری است.

مدیر کل دفتر نظام بهره‌برداری یادآور شد: هدف ما توسعه کشاورزی صنعتی است که ارزش افزوده محصولات کشاورزی و تکمیل زنجیره ارزش را در پی دارد.

به گفته وی؛ خرد بودن اراضی کشاورزی از چالش‌های اصلی این بخش است.

زارع با تاکید بر تجمیع اراضی کوچک مقیاس، بیان کرد: به استناد اسناد بالادستی به ویژه بند ۳ سیاست‌های کلی نظام در بخش کشاورزی و ابلاغ مقام معظم رهبری بر ساماندهی و اصلاح نظام بهره‌برداری، تجمیع اراضی کوچک مقیاس باید انجام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دهقان نیوز، تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۵۶۰۷۸، ghannews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین