پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۲۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و از این رو وارد یک بحران بزرگ شده است.
شعار سال: هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی برای باشگاه پرسپولیس به پایان رسید که مدیران این باشگاه تا به حال فقط توانسته‌اند ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را به آن‌ها پرداخت کنند. این مساله هم باعث ناراحتی بازیکنان شده و به باشگاه اعلام کرده‌اند تا هرچه زودتر طبق قرارداد مطالباتشان پرداخت شود.

پرسپولیس پیش از فینال آسیا ۱۵ میلیارد تومان در دوره سمیعی و ۱۳ میلیارد تومان در دوره رسول‌پناه قرض گرفت تا علاوه بر مطالبات برانکو و دستیارانش، طلب‌های بازیکنان از سال‌های قبل را به آن‌ها پرداخت کند. مدیران باشگاه با امید به پاداش فینال لیگ قهرمانان آسیا (و شاید پاداش قهرمانی) این مبالغ را تامین کردند تا پس از دریافت پول از AFC بدهی‌ها پرداخت شود، اما با توجه به تحریم‌های آمریکا، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس اعلام کرده امکان پرداخت پول وجود ندارد.

مدیران پرسپولیس که این روز‌ها با بحران مطالبات بازیکنان دست و پنجه نرم می‌کنند، تا ۱۲ بهمن هم باید ۵۰۰ هزار یورو به بودیمیر پرداخت کنند و پس از آن باید خود را برای پردخت بدهی ۷۸۰ هزار دلاری کالدرون و دستیارانش آماده کنند. این در حالی  است که تنها منبع درآمدی پرسپولیس، کارگزار است که آن هم تا به حال به تعهدات خود عمل کرده و تا پایان قرارداد سال اول (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) فقط قرار است ۲۸ میلیارد تومان دیگر پرداخت کند که از این مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا پایان سال ۹۹ پرداخت خواهد شد. این یعنی اگر پرسپولیس نتواند پاداش آسیایی خود را وصول کند، برای این فصل باید حداقل ۶۰ میلیارد تومان (بابت مطالبات کالدرون، بودیمیر و بدهی ۲۸ میلیاردی) بدهی پرداخت کند و ۹۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی را بپردازد، اما فقط ۲۸ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۰۲۴۱۸۱۵۹، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
چرا بدون داشتن بودجه این همه بریز و بپاش میکنن و قرارداد های کلان می‌بندن آخرشم اینجوری میشه که باشگاه با این همه طرفدار ورشکت میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین