پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۳۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
با توجه به قطعی برق در چند روز اخیر در تهران، یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، خطاب به وزارت نیرو بیان داشت: اگر واقعا این وزارتخانه ناچار است که برق واحد‌های صنعتی را هم قطع کند، دست‌کم تقویمی از قطعی ارائه کند تا آن‌ها به فکر باشند که یا از برق اضطراری استفاده کنند یا حداقل در ساعتی که قرار است، برق قطع شود، ماشین‌آلات و دستگاه‌ها را خاموش نگاه دارند.

  شعار سال:ممکن است بنا به دلایلی و در مقاطعی، مشکل کمبود برق در کشور به وجود بیاید. اما درخواست ما این است که وزارت نیرو، اولویت تامین این کسری را روی واحدهای صنعتی نگذارد؛ به این دلیل که این واحدها محل تولید و اشتغال هستند و اگر برق‌شان قطع شود، تولید با مشکل مواجه شده و اشتغال تضعیف ‌می‌شود و به هر حال، خسارات غیرقابل جبرانی وارد ‌می‌شود.

اگر واقعا این وزارتخانه ناچار است که برق واحد‌های صنعتی را هم قطع کند، دست‌کم تقویمی از قطعی ارائه کند تا آنها به فکر باشند که یا از برق اضطراری استفاده کنند یا حداقل در ساعتی که قرار است، برق قطع شود، ماشین‌آلات و دستگاه‌ها را خاموش نگاه دارند.

حدود ۲۳۰۰ واحد صنعتی طی دو روز اخیر به ویژه در ۲۳ دی ماه، با قطعی برق مواجه شده‌اند. آنها در حال فعالیت بوده و اطلاع قبلی از این قطعی‌ها نداشته‌اند. البته میزان خسارات وارده ارزیابی نشده اما مواردی که گزارش شده، حاد بوده است.

ماشینی که با سرمایه سنگین و با ارز گران، وارد کشور شده و زیر بار تولید رفته است، ناگهان با قطعی و اتصال مجدد برق دچار نوسان شده و از کار ‌می‌افتد. بازگرداندن این دستگاه به مدار تولید، کار دشواری است که بعضا هم به دلیل آنکه امکانات آن در داخل موجود نیست، میسر نشده و باید تلاش کنند امکانات آن را از خارج تهیه کنند که این، زمان‌بر بوده و تولید را متوقف می‌کند.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی تجارت نیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
صنایعی که الان نیروی کارگر خودش رو اورده و کلی هزینه کرده که الان نیرو اینجا حاضر باشه یهو برق میره و کلی هزینه میمونه رو دست کارفرما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
این ها حتی به صنایع هم از قبل خبر نمیدن؟ واقعا با خودشون چی فکر میکنن؟ جرا مردم باید این همه اذیت باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
صنایع هم گیر افتادن وافعا برای چی باید تو دولت روحانی ما همه جور سختی رو متحمل بشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین