پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۳۲۲۸۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج می‌کنند، از پرداخت شهریه معاف می‌شوند.
شعار سال: مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج می‌کنند، از پرداخت شهریه معاف می‌شوند.

علیرضا صامت، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ، درباره جزئیات تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی به دانشجویان دانشگاه آزاد اظهار کرد: بر اساس آئین نامه دانشگاه آزاد یک شرط برای تخفیف شهریه ۱۰۰ درصدی وجود دارد که شامل دانشجویانی می‌شود که در حین تحصیل ازدواج کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان دوره‌های کاردانی و کارشناسی که در حین تحصیل ازدواج می‌کنند، در همان ترم از تخفیف ۱۰۰ درصدی برخوردار و دانشجویان مقطع دکتری تخصصی شامل ۵۰ درصد تخفیف شهریه می‌شوند.

او با بیان اینکه این تخفیف شامل شهریه ثابت و متغیر است، گفت: براساس آیین نامه، ۱۶ شرط برای تخفیف شامل دانشجویان ممتاز، حافظان قرآن، قهرمانان ورزشی و ... وجود دارد که می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند.

صامت درباره دانشجویان با شرایط خاص نیز گفت: دانشجویان تحت پوشش بهزیستی نیز از تخفیف ۲۰ درصدی شهریه برخوردار می‌شوند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد درباره شرایط نقل و انتقال دانشجویان متاهل نیز توضیح داد: دانشجویی که بعد از قبولی در دانشگاه ازدواج کند، واحد مربوطه (مبدا و مقصد) فقط مدارک را بررسی می‌کند و در صورت صحت مدارک، نقل و انتقال انجام می‌شود؛ این امر منوط به موافقت این واحد‌ها نیست.

او گفت: در رشته‌های پزشکی و پرستاری به دلیل محدودیت امکانات بیمارستانی با نقل و انتقال به سختی موافقت می‌شود، زیرا آن واحد برای پذیرش دانشجوی دیگر باید امکانات داشته باشد.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان مقطع کارشناسی که با سوابق تحصیلی در دانشگاه پذیرش شده باشند، نمی‌توانند از فرصت نقل و انتقال استفاده کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 27 دی 1399، کدخبر: 7629576، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
هرکسی که تو این کشور داره به دانشجویان ازدواج کرده و کلا کسانی که ازدواج میکنن حال میده رو خدا نگه داره و بهش برکت بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین