پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۸۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
اینکه در فلان موضع و حوزه، دارای نقطه قوت هستیم، امر امیدوار کننده و شادی بخشی است. اما تعریف از عظمت نظامی و موشکی کشور در کنار غفلت از بخش کشاورزی و حوزه‌ای که متولی قانونگذاری و نظارت بر آن هستیم، هیچ توجیهی ندارد؟ آقای ساداتی نژاد، لطفا پاسخگو به پیشنهاد و انتخاب تان در وزارت جهاد کشاورزی باشید؟ این همه نابسامانی در این حوزه چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ آیا کمیسیون کشاورزی مجلس، مقصر حجمی از این نابسامانی‌ها بدلیل پیشنهاد و انتخاب بد نیست؟
شعار سال: اگر جای بچه‌های سپاه و مدیران ارشد این ارگان نظامی بودیم، در پشت پرده به مدیران تخصصی می‌گفتیم ممنون از تعریفتان، اما لطفا کارتان را درست انجام دهید و کم کاری‌های احتمالی را پشت تعریف از ما مخفی نکنید.
می‌گفتیم که چگونه علم به صلاحیت وزیر جهاد کشاورزی پیدا کردید؟ چرا سامانه بازارگاه سامان نمی‌پذیرد؟ علت فشار مرغ و تخم مرغی وارد بر مردم چیست؟ چرا با مافیای غذای دام برخورد نمی‌شود؟ چرا حلقه پنج نفره مدیران سابق وزارتخانه نسبتا آزادند و حکم قضایی برایشان صادر نشده؟ وعده‌های مکرر در خصوص الگوی کشت به کجا رسید؟ چرا حمایت‌های صورت گرفته از بخش کشاورزی ناموثر بوده و نارضایتی کشاوران را سبب شده است؟ برنامه‌های خیالی در خصوص کشت فرا سرزمینی به کجا رسید؟ تعداد پرسنل وزارت جهادکشاورزی چقدر است و چه میزان حقوق می‌گیرند، با نصف این تعداد نمی‌توان وزارت را گرداند؟
سوالات دیگری را هم اگر جای بچه‌های سپاه بودیم از کمیسیون کشاورزی می‌پرسیدیم. سوالاتی که قابلیت طرح رسانه‌ای نداشته و‌ ای کاش گوش شنونده‌ای بود تا بشنود و دست توانمندی بود که پیگیری و اجرا می‌کرد.
آقای ساداتی نژاد، چه خبر از کمیسیون کشاورزی!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
کشاورزی در ایران هیچ متولی نداره فقط ادارات و کمیسیون ها در ایران به این نام حقوق میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
بايد همه ملت ايران به بچه هاي سپاه دست مريزاد بگن كه همين قدر وابستگي و همبستگي دروني رو از همين رزمايش هاي اين عزيزان داريم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
0
0
بدبخت مردمی که امثال ای یره ،مدیشان بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین