پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۸۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
معاون دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: هر گونه استحصال در دریا و خوریات ممنوع و غیرقانونی است و حفاظت از سواحل و خوریات و تالاب‌ها باید با تمام توان صورت گیرد.

    شعار سال:احمدرضا لاهیجان‌زاده در بازدید از سواحل جنوب استان بوشهر، پارک ملی نای‌بند و خوریات شهرستان دیر ضمن تاکید بر حفاظت از اکوسیستم دریایی و تالاب‌ها اظهار داشت: هر گونه استحصال در دریا و خوریات ممنوع و غیرقانونی است و حفاظت از سواحل، خوریات و تالاب‌ها باید با تمام توان صورت گیرد.
 
معاون دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اهمیت سواحل جنوب استان بوشهر و پارک ملی نای‌بند و خوریات شهرستان دیر خاطرنشان کرد: تخریب و ایجاد آلودگی در خوریات ممنوع و خلاف قانون است.
 
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر نیز در این بازدید عنوان کرد: تمام خوریات و تالاب‌های استان شناسایی شده و اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر از هرگونه تخریب و آلودگی تالاب‌ها وفق قانون حفاظت و احیای تالاب‌ها جلوگیری و حفاظت از اکوسیستم دریایی از اولویت‌های مهم محیط زیست بوشهر است.
 
فرهاد قلی‌نژاد افزود: در دو سال اخیر ضمن اخطار به آلوده‌کنندگان محیط زیست دریا علیه شرکت‌ها و افرادی که به اخطاریه‌ها توجه نکره‌اند شکایت شده و خسارت‌های زیست محیطی در حال مطالبه است.
 
در این بازدید ضمن بررسی سواحل شهرستان‌های کنگان و عسلویه از جنگل‌های حرای نای‌بند و سایت احیا و تکثیر جبیر نای‌بند و خور دیر بردستان نیز بازدید شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مانا ، تاریخ انتشار:  28 دی  1399  ، کدخبر: 88857،www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
ممنوع و غير قانوني بودن بايد براي كسي كه از خط قرمز ها رد ميشه كمي مجازات هم داشته باشه ديگه نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
پس مردم جنوب کشور روزی خودشون رو چجوری بدست بیارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
پس مردم جنوب کشور روزی خودشون رو چجوری بدست بیارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین