پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت.
شعار سال: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت.
 
مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز (یکشنبه) در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی محل برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی حضور یافت.

علی‌نژاد در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: خود را جزئی از خانواده کشتی می‌دانیم و اعضای ما نیز از خانواده کشتی بودند، در ووشو برای مدال گرفتن از فنون ناب کشتی استفاده کردیم که این ریزه کاری‌ها باعث جهش رشته ورزشی ووشو شد.

وی تصریح کرد: ما بعنوان مسئول لحظه به لحظه که کار می‌کنیم به فکر شما ورزشکاران هستیم و به همراه شما به عنوان سربازان وطن هستیم.

علی‌نژاد ادامه داد: امروزه رقابت بین کشور‌ها وارد میدان ورزش شده و سربازان هر کشور در مبارزات، ورزشکاران هستند و این توفیق را داریم که بتوانیم از کیان این کشور دفاع کنیم.

معاون وزیر ورزش خاطرنشان کرد: کشتی به عنوان ورزش ملی کشور برایمان در اولویت است و حمایت خود را از این رشته به عمل می‌آوریم.

علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب رئیس و سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون نیز در این دیدار حضور داشتند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 دی 1399، کدخبر: 2434366، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
كشتي مون رو هم كه ميتونست برامون در دنياي ورزش ها مدال اور باشه به راحتي از دست داديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین