پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۱۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
سرانجام بعد از گذشت یک سال بلاتکلیفی معاونت سابق ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال انتخاب شد.

شعار سال : پس از کش و قوس های فراوان در فدراسیون والیبال نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال انتخاب شد. فریبا محمدیان معاونت سابق ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون انتخاب شد.

صندلی نایب رئیسی بانوان فدراسیون والیبال از بدو بازگشت داورزنی در این فدراسیون در یک سال گذشته تا به امروز خالی مانده بود. صندلی که در طول سالیان اخیرا تغییرات فراوانی را شاهد بوده و یک مدیر ثابت نداشته.

با انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال، حرمت السادات زبردست نایب رئیس قبلی فدراسیون والیبال که در دوره سرپرستی افشین دالوری در فدراسیون حکم گرفته بود، از تاریخ 28 دی ماه سال 98 به همکاری اش با والیبال پایان داد. وی که همزمان در هیات تهران هم فعالیت می کرد، ترجیح داد با حضور داورزنی از نایب رئیسی کنار برود.

داورزنی در همان ابتدای ورودش به فدراسیون مهناز شاددل را به عنوان مشاور رئیس در امور بانوان معرفی کرد، پستی که پیش از این در فدراسیون والیبال مرسوم نبود و داورزنی در بدعتی عجیب به جای انتخاب نایب رئیس، آن را پایه گذاری کرد.

با معرفی شاددل این گمانه زنی ها وجود داشت که ممکن است وی به عنوان نایب رئیس معرفی شود اما بعد از گذشت قریب به یک سال امور بانوان بدون حضور نایب رئیس پیش می رفت.

سرانجام بعد از گذشت یک سال بلاتکلیفی محمدرضا داورزنی، فریبا محمدیان معاونت سابق ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون انتخاب کرد.

*حکم به یک مدیر بازنشسته

محمدیان در حالی این حکم را از دوارزنی گرفته که پیش از این معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان را بر عهده داشت اما به دلیل بازنشستگی و ورود سازمان بازرسی به ماجرای ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان از صندلی خود کنار رفت و به جای او مهین فرهادی زاد به عنوان معاونت جدید بانوان انتخاب شد.

محمدیان جزو آخرین مدیران بازنشسته ورزشی بود که از سمت خود کناره گیری کرد. او در ابتدای ورود داورزنی به فدراسیون والیبال، به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه والیبال انتخاب شد و حالا داورزنی حکم نایب رئیسی بانوان را به نام او زده. مشخص نیست که با توجه به بازنشستگی محمدیان، او از لحاظ قانونی مشکلی برای در اختیار گرفتن این پست دارد یا نه.

*نایب‌رئیسی بانوان، محله برو و بیا!

در این چند سال اخیر هم در زمان ریاست محمدرضا داورزنی و هم احمد ضیایی، پست نایب‌رئیسی بانوان تغییرات زیادی داشته که هر کدام چندماهی را در فدراسیون ماندند و بعد از مدتی فعالیت پست خود را ترک کردند همین موضوع باعث شد تا شاهد حاشیه‌های زیادی در لیگ برتر بانوان باشیم.

بعد از رفتن فریبا صادقی از نایب‌رئیسی بانوان، با روی کار آمدن ضیایی، صدیقه کعبی‌زاده که پیش از این هم سابقه نایب‌رئیسی بانوان را داشت، دوباره امور را در دست گرفت اما دخالت وی در کار مربیان لیگ برتری و باشگاه‌ها به اندازه‌ای بود که صدای همه مربیان را درآورد و حتی باعث ایجاد حاشیه‌هایی در لیگ از جمله کنار رفتن یک مربی و انصراف یک تیم لیگ برتری شد.

با رفتن احمد ضیایی به دلیل قانون منع بکارگیری بازنشستگان و صدیقه کعبی زاده نیز از سمت خود کنار رفت و با روی کار آمدن افشین داوری، 25 آذر سال 97 در حکمی حرمت السادات زبردست را به عنوان سرپرست نایب رئیسی والیبال بانوان معرفی کرد.

با انتخاب محمدرضا داورزنی به عنوان رئیس جدید فدراسیون والیبال، زبردست از تاریخ 28 دی ماه سال 98 به همکاری اش با والیبال پایان داد. وی که همزمان در هیات تهران هم فعالیت می کرد، ترجیح داد با حضور داورزنی از نایب رئیسی کنار برود.

حالا بعد از یک سال بلاتکلیفی این پست فریبا محمدیان، به عنوان نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون والیبال انتخاب می شود. در این مدت مهناز شاددل مشاور داورزنی در امور بانوان امور والیبال بانوان را اداره می کرد. سمتی عجیب که پیش از این در فدراسیون های ورزشی از جمله والیبال وجود خارجی نداشت.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رویدادهای ورزشی، فعالیت زنان نیز در آسیا تعلیق شده و باید دید که محمدیان برای والیبال بانوان چه برنامه ای خواهد داشت.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دانا ، تاریخ انتشار 29 دی 99 ، کد خبر : 1699145 ، dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
در زمينه واليبال بانوان هم حمايت ها به شدت پايين هست و مگه اينكه شما رسانه ها دست به كار بشيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
اميد داريم كه ايشون با رزومه خوبي كه در اين زمينه دارن يه حال اساسي به اين ورزش در حوزه بانوان بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
خانم محمديان در اين حوزه واقعا مدير فوق العاده خوبي هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین