پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۵
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال جاری ۲۳ واحد راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی این استان به چرخه تولید بازگشت.
شعار سال: محمد اهلی  افزود: تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت مشاوران حاضر در کلینیک کسب و کار استان واحدهای تولیدی راکد عارضه‌یابی و برای فعالیت مجدد آنها اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در سال گذشته ۴۱ واحد صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان به چرخه تولید بازگشتتند و برای ۶۰۹ نفر نیز اشتغال ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در سال ‌جاری احیای ۴۰ واحد صنعتی راکد و نیمه‌فعال در شهرک‌های استان هدف‌گذاری شده است، افزود: امید است با تسهیل سرمایه‌گذاری زمینه حضور سرمایه‌گذاران در استان بیشتر فراهم شود تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت و افزایش میزان اشتغال در استان باشیم.

اهلی از پیگیری‌ها و برنامه‌های این شرکت برای تعیین تکلیف و باز فعال‌سازی قراردادهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: رفع مشکلات اشتغال و احیای واحدهای صنعتی راکد در دستور کار مدیریت شهرک‌های صنعتی استان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان انجام می‌گیرد که این حمایت‌ها در راستای افزایش تولید و اشتغال واحدهای تولیدی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان افزایش می‌یابد، افزود: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد کاهش میزان بیکاری و افزایش تولید در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

استان اردبیل دارای ۲۱ شهرک و نواحی صنعتی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 1 بهمن 1399، کد خبر: 84190300،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین