پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۷۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
چیره نژاد با اعلام مشکلات مخابراتی روستایی بهمئی به تفکیک حوزه‌های مختلف، خواهان رسیدگی مسئولان در این رابطه شد.
شعار سال: چیره نژاد با اعلام مشکلات مخابراتی روستایی بهمئی به تفکیک حوزه‌های مختلف، خواهان رسیدگی مسئولان در این رابطه شد.

رئیس شورای شهرستان بهمئی از ارتباطات ضعیف مخابرات روستایی گلایه کرد و خواهان رسیدگی مسئولان مخابراتی استان به وضعیت موجود شد.

امان اله چیره نژاد تصریح کرد: آنتن دهی همراه اول و اینترنت در روستا‌های شهرک گچ بلند، گودبن و شهید چیره نژاد بسیار ضعیف است، اختلالات آن پشتیبانی نمی‌شود و این روستا‌ها اینترنت ندارند.

وی افزود: در روستا‌های سیاهشیر، کفشکنان و شهرک ولیعصرمکالمه عادی ضعیف است و در کنار افزایش پهنای باند، نیاز به اینترنت همراه داریم.

رئیس شورای شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: در حوزه ممبی کل منطه روستایی ایلی آباد تا هفت چشمه نیازمند اینترنت همراه است و آنتن دهی عادی هم در این حوزه ضعیف است.

چیزه نژاد ادامه داد: مکالمه و اینترنت ۵۰ درصد نقاط حوزه رودتلخ ممبی هم وجود ندارد که لازم است در این حوزه شبکه‌های مخابراتی تقویت شود.

وی در پایان گفت: در روستا‌های اسلام آباد، نی کن، بابا احمد و روستا‌های همجوار مکالمه و اینترنت بسیار ضعیف است که لازم است مسئولان مخابراتی استان در راستای تقویت شبکه‌های مخابراتی حوزه روستایی شهرستان بهمئی با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1399، کدخبر: 179808، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین