پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۳۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها چند سالی است که در کشور با وجود مخالف‌ها به چالش بزرگی تبدیل شده است به طوری که خداداد عزیزی معتقد است، ایران به همین دلیل نمی‌تواند امتیاز میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۲۷ را بگیرد.
شعار سال: بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بار دیگر مطرح شد جایی که خداداد عزیزی گفت ایران به این دلیل که اجازه حضور خانم‌ها در استادیوم‌ها را نمی‌دهد، نمی‌تواند امتیاز میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2027 را بگیرد.

سه کشور قطر، عربستان و هند رقبای ایران در راه کسب این میزبانی محسوب می‌شوند و بسیاری شانس کشورمان را در مقابل این رقبا کم می‌بینند. فوتبال ایران در تاریخ خود دو بار میزبان جام ملت‌های آسیا بوده؛ سال 1968 میلادی یا 1347 شمسی و سال 1976 میلادی یا 1355 شمسی که هر دو بار نیز به قهرمانی رسید.

تیم ملی ایران که از آخرین قهرمانی‌اش در آسیا بیش از 44 سال می‌گذرد، این امید را دارد که با میزبانی در خانه بتواند بار دیگر قهرمانی‌هایش را تکرار کند، اما حالا این سؤال پیش آمده که می‌توانیم میزبان شویم یا نه؟ سؤال مهمتر اینکه آیا مسئله ورود بانوان به استادیوم مانع گرفتن میزبانی جام ملت‌های آسیا 2027 از سوی ایران می‌شود و این موضوع چالش اصلی در این راه است؟ سؤالی که به دنبال پاسخ به آن در ویدئوی زیر هستیم:
 
تعداد بازدید : 7

شعار سال؛ با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 بهمن 1399، کد خبر: www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین