پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: بنزین و گازوئیل در همه جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در سراسر کشور به میزان کافی وجود دارد و در خصوص کمبود این فرآورده ها در سطح کشور گزارشی منتشر نشده است.

شعارسال: «داود عربعلی» گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی پیش بینی میزان کافی سوخت در روزهای تعطیلات چند روز اخیر را انجام داده است و در همه جایگاه های عرضه بنزین و گازوئیل، سوخت به میزان کافی وجود دارد.

اظهارنظر این مقام آگاه در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران پس از آن صورت گرفت که خبرنگاران از اقصی نقاط کشور با گزارش هایی در خصوص کمبود عرضه سوخت در برخی جایگاه های کشور روبرو شدند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: همه انبارها و جایگاه های سوخت کشور به میزان کافی بنزین و گازوئیل در اختیار دارند و گروه کشیک این شرکت نیز گزارشی مبنی بر کمبود سوخت دریافت نکرده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی پنج رقمی 09627 به عنوان شماره مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آماده دریافت گزارش های هموطنان در خصوص کمبود احتمالی سوخت در جایگاه های عرضه سوخت است تا با نخستین تماس و در کوتاه ترین زمان ممکن موضوع رسیدگی شود.

عربعلی افزود: تشکیل صف در برخی جایگاه های سوخت به دلیل تردد زیاد وسائط نقلیه در محورهای ارتباطی کشور است و هیچ دلیل دیگری ندارد و امیدواریم با صبوری رانندگان این مشکل نیز برطرف شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23مهر1395، کدخبر: 82266281: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین