پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و پانزدهمین سالگرد تاسیس بنیاد خیریه حضرت رقیه (س) ٫این موسسه و نمایندگی‌های آن در ۳۱ استان کشور با رویکرد جدید و با حضور مسئولان کشوری و لشگری افتتاح گردید.
شعار سال: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و پانزدهمین سالگرد تاسیس بنیاد خیریه حضرت رقیه (س) ٫این موسسه و نمایندگی‌های آن در ۳۱ استان کشور با رویکرد جدید و با حضور مسئولان کشوری و لشگری افتتاح گردید.

موسسه حضرت رقیه (س) در سال گذشته در زمینه محرومیت زدایی فعالیت‌های فراوانی در سطح کشور انجام داده است.

حسین صمدیان مدیر عامل موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به این خبر افزود:در سال نود و نه ٫ ۲۵ هزار بسته‌ی جهیزیه ٫ ۱۵۰ هزار بسته خوراکی. ٫ از برند‌های کاملا ایرانی، ایجاد کارآفرینی و تولید محصولات فرهنگی و نساجی ٫ساخت مدرسه و سرویس بهداشتی و. تهیه و و در مناطق محروم سراسر کشور توزیع شده است.
 
توانمندی و گستردگی فعالیت‌های بنیاد

وی تاکید کرد:نکته‌ای که این بنیاد خیریه را از سایرین متمایز می‌کند ٫پشتیبانی سریع ٫دقیق و بهینه از کلیه‌ی نهاد‌های حمایتی و محرومیت زدایی کشور از جمله کمیته امداد٫ سپاه پاسداران ٫بهزیستی و کلیه‌ی خیریه‌های کشور است. به گونه‌ای که هر کدام از این نهاد‌ها و موسسات خیریه برای تهیه جهیزیه و لوازم منزل ٫بسته‌ی خوراکی و یا لوازم التحریر از طریق این بنیاد اقدام کرده تا با هزینه‌ی کمتر و کیفیت بهتر و هم چنین ارسال رایگان به دست نیازمندان تحت پوشش آنان در سراسر کشور برسد.

مهندس صمدیان در انتها با اشاره به توانمندی و گستردگی فعالیت‌های این بنیاد گفت: با توجه به سفارش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمایندگی بین المللی موسسه نیز در کشور سوریه افتتاح گردیده که تمام منابع مالی ان از طریق خود کشور سوریه تامین میگردد.

حسین صمدیان هم چنین افزود:ما همه تلاشمان را در راستای تحقق منویات رهبری در زمینه‌ی محرومیت زدایی و تحقق جامعه مهدوی به کار بسته ایم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۴۴۸۶، ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین