پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
در مراسمی به مناسبت روز زن از کارگزار و کارآفرینان زن صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تجلیل شد.
شعار سال: در این جلسه که با رعایت اصول بهداشتی و به صورت محدود و ویدئو کنفرانسی برگزار شد هادی بشیری مدیر صندوق در استان البرز با تأکید بر نقش زن در تحکیم بنیان خانواده گفت: زنان علاوه بر مسئولیت‌های مربوط به خانه و خانواده در اقتصاد جامعه هم نقش بسزایی دارند و باید دغدغه‌ها و مشکلات آنان رفع شود.

وی افزود : صندوق توجه ویژه‌ای به جایگاه زن داشته و در اولین قدم پیگیر رفع مشکلات بیمه‌ای آنها هستیم تا آنها هم بتوانند از مزایای بازنشستگی ، کارافتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار شوند .

بشیری در ادامه گفت : با دستور مدیرعامل صندوق امیدواریم در آینده بخشی از مشکلات مربوط به حوزه کار و فعالیت زنان عضو صندوق مرتفع شود .

در پایان این جلسه از سمیرا خنجری مدیریت کارگزاری طالقان به عنوان کارگزار زن برتر و لیلاکوه کشت هنرمند و کارآفرین حوزه صنایع دستی و چرم و پرستو امجدی هنرمند و کارآفرین حوزه قالی بافی به عنوان کارآفرینان برتر صندوق در استان البرز تجلیل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 19 بهمن 1399، کد خبر: 1035199،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
0
0
سندوق بیمه اجتماعی کشاورزان شاید بتونه راهی باشه بر پایان مصائب مردمی در این حوزه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین