پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۷۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
با حضور وزیر دفاع بزرگترین کارخانه تولید مخازن (CNG) در منطقه غرب آسیا در استان قزوین با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار مخزن در سال افتتاح و به بهره برداری رسید.
شعار سال: در مراسمی با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی ، واحد تولیدی و صنعتی توسعه اندیشان اطلس «توانا» تولید کننده مخازن تحت فشار کاوش واقع در شهر صنعتی البرز افتتاح و به بهره برداری رسید.

امیر سرتیپ حاتمی در این مراسم اظهار کرد: در سال جهش تولید و با حمایت‌های همه جانبه وزارت دفاع و متخصصین عرصه صنعت دفاعی، تلاش شد تا این مجموعه صنعتی بخش خصوصی با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزارمخزن درسال و به کارگیری صد‌ها نیروی متخصص وجوان راه‌اندازی و آغاز به کار کند که از این بابت خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم و آن را از مصادیق بارز استفاده این ریز فناوری ها‌ی نظامی در حوزه غیر نظامی می‌دانیم.

وی بیان کرد: هرجایی که در بخش صنعت ملی و بویژه درحوزه خودروسازی نیاز به حمایت و پشتیبانی وزارت دفاع باشد تا اجزای و ارکان مختلف کشور بتوانند سد تحریم‌های نظام استکبار را بشکنند و دشمنان این ملت با ناکامی روبرو سازند، وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح با تمام توان حمایت خواهد کرد.

کارخانه تولید مخازن (CNG) به آخرین فناوری روز دنیا مجهز است و ظرفیت تولید مخازن ۱۰ تا۱۳۰ لیتری را برای انواع مصارف صنعتی و پزشکی داراست و هم اکنون محصولات مخازن (CNG) این کارخانه در طرح‌های ملی مورد استفاده بوده و در تبدیل و دوگانه سوز کردن ۱.۵ میلیون خودرو‌های عمومی (وانت و تاکسی) مورد مصرف قرار می‌گیرد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1399، کدخبر: 1133939، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین