پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
پنتاگون بامداد سه شنبه گزارش داد که بیش از یک چهارم از نیرو‌های ناو هواپیمابر تئودور روزولت به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
شعار سال : شبکه ان بی سی نیوز، براساس گزارش دیده بان پنتاگون، فرماندهان ناو هواپیمابر روزولت نتوانستند فاصله اجتماعی را اعمال کنند و سال (میلادی) گذشته خیلی زود ملوانان را از قرنطینه خارج کردند.

بازرس کل وزارت دفاع آمریکا در گزارش تحقیقاتی خود اعلام کرد که تیم رهبری ناو هواپیمابر روزولت همچنین اجازه داد تجمعات همچنان برقرار باشد و به رغم تهدید‌های ناشی از ویروس کرونا و اقدامات ترسیم شده توسط نیروی دریایی، به آزمایش ادرار برای دارو‌های غیرقانونی ادامه داد.

در گزارش بازرس کل وزات دفاع آمریکا آمده است که نیروی دریایی برای مقابله با شیوع بالقوه یک بیماری عفونی برنامه‌های مناسبی در دست اجرا داشته است، اما تیم فرماندهی ناو هواپیمابر روزولت اقدامات لازم را به طور کامل اجرا نکرده است.

طبق گفته‌های وزارت دفاع آمریکا، با شیوع ویروس کرونا در ناوهواپیمابر روزولت یک هزار و ۲۷۱ ملوان یا حدود ۲۷ درصد از چهار هزار و ۸۰۰ خدمه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار 21 بهمن 99 ، کد خبر : irna.ir ، 84223098
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
خدا خودش ضربه های محکم تری از باور های ما به امریکایی ها زده که ما در باورمون نمیگنجه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین