پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۲۵۲
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
محل وقوع کودک آزاری در یک آپاراتی است. با توجه به حجم لاستیک‌های دپو شده به راحتی می‌توان جای آپاراتی را پیدا کرد. لطفا بجای شو و حاشیه سازی، ورود موثر کنید. نیازی هم به جار و جنجال در مسائل اجتماعی و حوزه مددکاری نیست. ممنون از اینکه هستید و انجام وظیفه می‌کنید. ممنون از حساسیت کلیه شهروندان ایران زمین.

شعار سال:  رئیس اداره بهزیستی نیشابور نسبت به تصاویر و فیلم منتشر شده تحت عنوان شکنجه کودک کار به شدت انتقاد کرد و گفت: قطعاً سازمان بهزیستی از طریق مراجع قضایی پیگیری شناسایی و برخورد با این فرد خواهد بود.
 
علی صدر در گفت‌و‌گو اظهار داشت: فیلمی در فضای مجازی که حاکی از آزار و اذیت کودک کار در یک مغازه منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: هماهنگی‌های لازم با دادستان، پلیس فتا و دیگر ستادهای امنیتی وقضایی مستقر در این شهرستان برای شناسایی و دستگیری شخص کودک آزار انجام شده است.
 
رییس اداره بهزیستی نیشابور خاطرنشان کرد: در همین زمینه از افرادی که اطلاعی از زمان و محل این حادثه تلخ دارند درخواست می‌شود که موضوع را به سازمان بهزیستی از طریق خط 123 و یا ارادات بهزیستی اطلاع دهند و قطعاًً در اسرع وقت در اوژانس اجتماعی موضوع پیگیری خواهد شد.

تعداد بازدید : 21


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری فردا، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1399  ، کدخبر: 1050372، www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین