پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۳۲۷۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چند روزی است که با مشکلات زیادی برای انتخاب رشته مواجه هستند. سامانه آموزشیار که برای انتخاب رشته دانشجویان دانشگاه آزاد معرفی شده خارج از دسترس بوده و دانشجویان بار‌ها و بار‌ها با پیام خطا مواجه می‌شوند.

شعار سال: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چند روزی است که با مشکلات زیادی برای انتخاب رشته مواجه هستند.
 
 سامانه آموزشیار که برای انتخاب رشته دانشجویان دانشگاه آزاد معرفی شده خارج از دسترس بوده و دانشجویان بارها و بارها با پیام خطا مواجه می‌شوند.

این در حالی است که تماس تلفنی با شماره پشتیبانی اعلام شده در سایت هم بعد از یک پیام صوتی مبنی بر اتصال به یکی از کارشناسان بعد از دقایقی قطع می‌شود.
 
تا این لحظه دانشگاه آزاد اسلامی و سایت آموزشیار توضیحی در مورد این ایراد و رفع آن نداده‌اند و همین امر باعث بلاتکلیفی و سرگردانی دانشجویان و تجمع تعداد زیادی از آنها در بخش‌های اداری دانشگاه آزاد- تهران مرکز شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1399  ، کدخبر:464324 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
انقد این نکته رو به دانشگاه گفتیم که دیگه خسته شدیم ولله ترو خدا شما یه پیگیری بفرمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین