پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
فرماندار شهربابک از اشتغال هزار نفر از ابتدای سالجاری تاکنون در معدن‌های مس، مهام کوشان، ایجو، فلات بابک و کارخانه کاشی این شهرستان خبر داد.
شعار سال: قاسم شمسی شامگاه جمعه با ارائه گزارشی از عملکرد مسئولان شهرستان در سالجاری، افزود: این دستاورد‌ها حاصل تلاش، همکاری، همدلی و مجموعه مسئولان دولتی و بخش خصوصی و مردم طی هفت سال گذشته بوده که در راستای تحقق جهش تولید انجام گرفته است.

شمسی با اشاره به کلنگ زنی طرح‌های صنعتی با حضور وزیر صمت، بیان داشت: گام دوم انقلاب صنعتی در شهرستان با اجرای این طرح‌ها تحقق خواهد یافت که علاوه بر دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی، شاهد ایجاد اشتغالزایی بالایی در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهربابک از کلنگ زنی کارخانه تغلیظ دو و سه معدن میدوک، کارخانه آهک، کارخانه فولتاسیون، پروژه‌ی انتقال آب خلیج فارس به شهربابک، اتصال کارخانه ذوب مس خاتون آباد به شبکه ریلی، توسعه ناوگان حمل و نقل مجتمع مس شهربابک، طرح توسعه مس فلز رنگین، کارخانه تغلیظ کم عیار و توسعه برداشت از معدن مس میدوک با حضور وزیر صمت طی چند ماه اخیر نام برد که خروجی ان قطعا به جهش تولید ختم خواهد شد.
 
در تلاشیم که نرخ بیکاری شهرستان را به تک رقمی برسانیم

شمسی از آغاز اجرای این طرح‌ها در فروردین و اردیبهشت سال آینده خبر داد و بزرگترین دستاورد این پروژه‌ها را اشتغالزایی برای هزار نفر معرفی کرد و اظهار داشت: در تلاشیم که نرخ بیکاری شهرستان را به تک رقمی برسانیم.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه ورزش شهرستان، در ایجاد سلامتی و نشاط در جامعه، گفت: ورزشگاه شهدای مس شهربابک با نام جدید سردار دلها، پس از ۱۰سال کلنگ زنی و وقفه هم اکنون با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در حال انجام و رسیدن به مرحله بهره برداری می‌باشد و همچنین اجرای پروژه ساخت ۹ زمین چمن مصنوعی که در سال گذشته و سال جاری انجام گردیده است در چند روز آینده با حضور مهمانان کشوری افتتاح خواهد شد.

شمسی افزود: اولویت کمیته جذب شهرستان با جذب افراد متاهل بیکار می‌باشد که با همین روند افراد متقاضی واقعی کار به نوبت مشغول به کار خواهند شد.

فرماندار شهربابک با توجه به مقادیر بالای آرسینیک در آب شهرستان که دغدغه مردم شده بود، گفت: با استفاده از تجهیزات تصفیه خانه‌ای جدید، از ماه گذشته آب شهرستان با مقدار آرسینیک مطابق با استاندارد جهانی در اختیار مردم شهرستان قرار دارد.

شمسی در ادامه از اجرای طرح ملی مسکن در راستای ساماندهی قیمت زمین و مسکن در شهرستان، خبر داد و بیان داشت: در سه ماه گذشته به ۵۲۰ نفر زمین رایگان برای ساخت مسکن واگذار گردیده است و همچنین در حال انجام مراحل اداری ۸۵۰ هکتار زمین برای فاز بعدی اجرای این طرح هستیم که با این روند، در آینده‌ی نزدیک می‌توان با قطعیت از واگذاری زمین به تمام افراد واجد الشرایط در شهرستان سخن گفت.

وی با اشاره به سفر چند روز گذشته معاون استاندار کرمان به شهرستان، اظهار داشت: طرح‌های با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان در حوزه برق شهرستان با حضور معاون استاندار بمناسبت دهه فجر افتتاح گردید که مهمترین آن‌ها برق رسانی به شهرک امام رضا (ع) بود.

فرماندار شهربابک با اشاره به پروژه آبرسانی به شهر‌های جوزم، دهج و روستای خبر، بیان داشت: مردم دهج در چند روز آینده مانند اهالی شهر جوزم از نعمت آب برخوردار خواهند شد و با ادامه این روند در سال آینده روستای خبر نیز از آب لوله کشی برخوردار خواهد شد.

وی در خاتمه از مردم خواست با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان و سپرده‌های بالای بانکی و سرمایه‌های نقدی مردم، به میدان سرمایه گذاری ورود کنند و با سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در پیشرفت و توسعه شهرستان سهیم شوند.

پیش‌تر و در شهریور ماه امسال مصطفی رضاحسینی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی طی نشست خبری با رسانه‌ها اعلام کرده بود: باید طبق سند چشم انداز توسعه شهربابک و افق ۱۴۲۰ برنامه هایمان را طراحی کنیم و به پیش برویم.

وی همچنین گفته بود، طی سه ماه گذشته کار را در مجلس شورای اسلامی با هدف ایجاد شغل و رفع بیکاری به عنوان بزرگترین و حساس‌ترین ماموریتی که همه دستگاه‌ها بر عهده دارند، آغاز کرده ایم.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری کرمان واقع است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از می‌متالز، تاریخ انتشار: ۳۰بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: me-metals.ir، ۱۶۱۳۴۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین