پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۸۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
​شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: در راستای برنامه تهران ۱۴۰۰ سه طرح فرامنطقه‌ای طراحی شده است که به نوعی فضای شهری این منطقه را متفاوت خواهد کرد.

  شعار سال:به نقل از سایت شهر، فرهاد افشار با بیان اینکه سه پروژه فرامنطقه‌ای در تهران ۱۴۰۰ با هدف ارتقاء هویت تاریخی و توسعه اقتصادی ری برای این منطقه تعریف شده است، گفت: پیاده راه میدان مدرس به عنوان نخستین طرح اجرا خواهد شد که بر همین اساس میدان هادی ساعی از قسمت غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به صورت پیاده به صحن‌های غربی این حرم متصل می‌شود.
 
افشار افزود: طرح دوم میدانگاه جدید در ضلع شمال شرقی حرم است که به عنوان یک فضای شهری با توجه به اتصال پیاده راه حرم به این بخش، تاثیرگذاری خاصی به ویژه در مناسبت‌های مذهبی خواهد داشت.
 
او ادامه داد: محوطه‌سازی پیرامون باروی ری و چشمه علی به وسعت ۷ و نیم هکتار سومین طرحی است که براساس این برنامه به عنوان یک تفرجگاه تاریخی برای حضور افراد و ایجاد نشاط و سرزندگی تعریف شده است.
 
شهردار منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه پیشینه و قدمت بالای ری بسیار حائز اهمیت است و می‌بایست برجسته شود و اهمیت این موضوع بر هویت بخشی و ارتقاء اقتصاد این شهر بسیار تاثیر گذار است اضافه کرد: با توجه به اینکه پایه اصلی چشم‌انداز تهران ۱۴۰۰ توسعه اقتصادی است، با اجرای پروژه‌های منطقه‌ای تلاش می‌کنیم فضائی برای ارتقاء حس تعلق و نشاط و شادابی شهروندان را فراهم کنیم.
 
در برنامه شهری بر توسعه محله محوری تهران شامل ۱۳۵۰ محله، گذر از برنامه ریزی کالبدی به برنامه ریزی چند وجهی، گذر از اقتصاد ساخت و ساز به اقتصاد دانش بنیان، واگذاری تصدی‌گری ها، شفاف‌سازی و تسهیل فعالیت بخش خصوصی تاکید شده است.
 
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  ایلنا ، تاریخ انتشار:  30 بهمن  1399  ، کدخبر: 1040629، www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
ری هم باید در زمینه مدیریت شهری الگوی خیلی از مناطق دیگه تهران باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین