پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
ساعاتی پیش تصویری در فضای مجازی دست به دست شد که بازتاب زیادی داشت.
شعار سال: ساعاتی پیش تصویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان از حضور یک فرد در تمرین گل گهر داشت که پیش از این با حضورش در تمرین استقلال حسابی جنجال ساز شده بود.

پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد عکس منتشر شده از شخص معروف در تمرینات گل‌گهر برای پیش فصل و زمانی است که هواداران استقلال در تمرین گل‌گهر حضور پیدا کرده بودند تا امیر قلعه‌نویی را برای بازگشت به استقلال راضی کنند.

همانطور که از عکس پیداست امیر قلعه‌نویی با رعایت فاصله و حفظ پروتکل‌های بهداشتی با این فرد و شخص دیگری که در عکس حضور دارد برخورد کرده است. طبق پیگیری‌هایی که از باشگاه گل‌گهر داشتم اجازه عکس گرفتن و نزدیک شدن این افراد به کادر و بازیکنان داده نشده است و البته این عکس هم شبیه عکس یادگاری نیست و توسط یکی از هواداران گرفته شده است. گویا بعد از آرام کردن هواداران توسط امیر قلعه‌نویی با احترام از محل تمرین به بیرون مشایعت شدند.
قلعه نویی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین