پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۸۲۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
در آستانه انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اخباری درباره مهندسی این انتخابات به گوش می‌رسد.
شعار سال: سرانجام پس از یک سال و اندی بلاتکلیفی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و حضور ۳ سرپرست در این فدراسیون، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفت انتخابات این فدراسیون را برگزار کند تا رییس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مشخص شود.

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان روز شنبه 16 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در همین راستا فهرست نهایی نامزد های تایید صلاحیت شده برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد که به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

1-جواد برات
2-عزیزه تراز
3-محمد فراهانی (انصراف خود را اعلام کرد)
4-ندا مطلبی
5-مازیار ناظمی
6-مهران همتیان

در آستانه برگزاری انتخابات این فدراسیون، اما برخی از اخبار حکایت از تحرکات پشت پرده به نفع یک کاندیدای خاص دارد. تحرکاتی که در آن ردپای برخی از مدیران وزارت ورزش و جوانان مشهود است.

برای انتخابات پیش رو ۵ نامزد از فیلتر صلاحیت گذشته اند و اکنون باید اعضای مجمع با توجه به برنامه ها و سابقه مدیریتی و اجرایی به بهترین گزینه رای اعتماد بدهند تا بهترین فرد برای ریاست این فدراسیون انتخاب شود.

در این وانفسا یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون، با استفاده از ظرفیت نهادها و نمایندگان مردم به هیات ها و مدیران ورزش فشار می آورد که از وی حمایت کنند!

این نامزد که هیچ سابقه ای نه در مدیریت و نه در ورزش دارد، از یاری برخی ها، بهره مند است و با پشتوانه حمایت آنها قصد دارد تا معادلات را بر هم زده و انتخابات را مهندسی کند.

در حالیکه باید اصل بی طرفی و رعایت قانون برای برگزاری یک انتخابات سالم و بی شائبه و فرصت برابر برای همه نامزدها وجود داشته باشد، این نامزد آشکارا از همه ظرفیت ها برای جلب نظر و تحت فشار گذاشتن روسای هیات ها استفاده پس کند.

جالب سکوت وزارت ورزش در قبال این تحرکات است و هیچ واکنشی به این اتفاقات نداشته و مشخص نیست که در قبال این رفتارها چرا ساکت مانده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین