پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی گفتند: ما نباید غفلت کنیم و گرفتار منیت‌ها و کید شیطان شویم، بلکه باید تلاش و کوشش کرد و در حوزه تولید گام مؤثر برداشت.
شعار سال: مرجع تقلید شیعیان امروز در دیدار سردار سرلشکر پاسدار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه مکتب اسلام ماندگار خواهد بود، اظهار داشتند: باید با قدرت و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، جدیدترین سلاح‌ها را بسازیم.

ایشان در ادامه به مفاسد اقتصادی اشاره و عنوان کردند: باید جلوی اختلاس‌ها و نجومی‌ها گرفته شود.

آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه قطعاً مکتب اسلام که با کرامت انسانی همراه است، ماندگار خواهد بود، بیان داشتند: انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون از پایگاه مردمی برخوردار بوده است و اگر مردم پای کار انقلاب نباشند، همان‌طوری که تاریخ نشان داده است توطئه دشمنان در مدت کمی کارساز خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه ما قصد دعوا و جنگ با کسی را نداریم و اصلاً کار اصلی ما جنگ نیست، افزودند:، اما خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم فرمودند طوری باشید که دشمنان از شما بترسند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ما قادر به انجام کار‌های بزرگ هستیم، بیان داشتند: ملت ایران بزرگ و بزرگ‌زاده است. ما نیازی به تسلیحات خارجی نداریم و باید از ظرفیت‌های این کشور بزرگ و شناسنامه‌دار و متمدن استفاده کنیم.

ایشان ادامه دادند: ملت ایران از نظر هوش و ذکاوت، پیشینه تاریخی و فرهنگ از دشمنان جلوتر هستند و همچنان که تاکنون نشان داده‌اند، ظرفیت توسعه و پیشرفت را در عرصه‌های مختلف دارند.

آیت الله جوادی آملی تأکید کردند: ما ملت ظلم‌پذیری نیستیم و موظف هستیم به جایی برسیم که دشمنان از اقتدار ما واهمه داشته باشند.

ایشان با تأکید بر حفظ وحدت ملی افزودند: ما نباید غفلت کنیم و گرفتار منیت‌ها و کید شیطان شویم، بلکه باید تلاش و کوشش کرد و در حوزه تولید گام مؤثر برداشت.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کردند: اگر به آنچه که مطلع هستیم، عمل کنیم، خداوند در آنچه که نمی‌دانیم، راه را برایمان روشن خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۲۴۸۳، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
ایران در زمینه اقتصادی واقعا نیاز به یک احیا مجدد در هر زمینه ای داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین