پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۳۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از واگذاری ساماندهی اشتغال اتباع خارجی به دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌های غیر دولتی استان قزوین بر اساس مفاد ۱۲۱ و ۱۲۲ قانون کار خبرداد.
شعار سال: رضا گروسی گفت: متقاضیان به سهولت می‌توانند با ثبت درخواست‌های خود در سامانه https://atba.mcls.gov.ir و مشخص کردن کاریابی مدنظر در شهرستان محل فعالیت برای انجام فرایند صدور مجوز کار از طریق سامانه اقدام کنند.
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان اظهار کرد: برون سپاری این خدمت برای اولین بار در استان قزوین انجام شده است و هزینه‌های دولتی بابت صدور و تمدید پروانه همچون گذشته خواهد بود.
گروسی افزود: برون سپاری کارت موقت کار مرتبط با پناهندگان جمعی افغانی و اتباع عراقی (آمایش ۱۵ و ۱۴) قبلا به دفاتر اقامت و اشتغال اتباع خارجی واگذار شده است.
اشتغال اتباع خارجی در کشور نیازمند دریافت پروانه کار است
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: براساس ماده ۱۲۰ قانون کار، اشتغال اتباع خارجی در کشور نیازمند دریافت پروانه کار است که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس ماده ۱۲۱ تا ۱۲۹ قانون کار آن را صادر می‌کند.
این مسئول اضافه کرد: جریمه اشتغال اتباع غیرقانونی پنج برابر حداقل دستمزد در یک روز تعیین شده است و اتباع خارجی موظف به دریافت پروانه کار برای اشتغال در مناطق مصوب و مجاز هستند.
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به مناطق مصوب در استان برای تردد اتباع خارجی، گفت: براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی، تردد اتباع خارجی در شهرستان‌های آبیک، بویین زهرا، تاکستان، آوج و البرز غیرقانونی است و کسانی که کارت آمایش اتباع را دریافت کرده‌اند می‌توانند در کوهین، قزوین و الموت حضور و اشتغال داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۴۲۴۲۷، https://www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
اشتغال در ايران مدت هاست كه مشكلات زيادي رو برامون به بار اورده اون هم تازه براي خودمون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین