پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۴۳۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح آمایش ۱۶ به ادارات کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری‌های سراسر کشور خبر داد.

شعار سال: محمودی با اشاره به ابلاغ طرح آمایش ۱۶ در اجرای دستور وزیر کشور و رئیس کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی گفت: این دستورالعمل از تاریخ ۱۴۰۰.۰۲.۲۷ در یک بازه زمانی معین در سراسر کشور به اجرا در آمده است.
 
دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور تاکید کرد: آمایش ۱۶ با هدف به روز رسانی توزیع جمعیتی به منظور ارائه خدمات مناسب تر  در پهنه سرزمینی، به هماهنگی و برنامه ریزی در عرصه های متفاوت و خدمات رسانی توسط دستگاه های مختلفی نیاز دارد.
 
وی افزود: امسال نیز همزمان با تمدید و صدور کارتهای آمایش و هویت، مجوز صدور پروانه کار نیز صادر می گردد.
 
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمودی در ادامه با اشاره به شرایط کرونا و احتمال ابتلا به بیماری تاکید کرد: کلیه مشمولین طرح بر اساس فراخوانها و نوبت دهی صورت گرفته با رعایت پروتکلهای بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا می توانند به دفاتر خدمات، اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه و نسبت به تمدید کارت های آمایش خود اقدام کنند.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کدخبر:۱۴۰۰۰۲۳۰۲۱۹۱۶، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین