پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۹۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، از تمدید روادید گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.

شعار سال: مهدی محمودی، با اشاره به موافقت وزیر کشور مبنی بر تمدید روادید گذرنامه‌های خانواری، گفت: هفتمین طرح تمدید روادید گذرنامه‌های خانواری اتباع افغانستانی از اواسط بهمن ۹۹ آغاز و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی افزود: پس از پایان زمان اشاره شده طرح تمدید روادید گذرنامه‌های خانواری تمدید نمی‌شود، لذا تمامی افراد مشمول تا تاریخ ۳۱/‏۰۲/‏۱۴۰۰‬ فرصت دارند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گذرنامه‌های مذکور را به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تحویل دهند تا پس از انجام مراحل تمدید، به صاحبان عودت داده شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که اتباع مشمول در تاریخ اعلام شده جهت تمدید گذرنامه‌های خانواری خود مراجعه ننمایند، غیر مجاز تلقی شده و بر اساس قوانین و مقررات می‌بایستی به کشور خود بازگردند، از این رو ضروری است مشمولان این طرح در فرصت تعیین شده بدون فوت وقت جهت تمدید گذرنامه‌های خود به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۱۱۷۵۲، www.mehrnews.com.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین