پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۴۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
شنیده می‌شود فعلا تنها گزینه سرخ‌ها برای پرداخت پول به بازیکنان دریافت پول از آتیه داده‌پرداز، آن‌هم یک‌ماه پیش از زمان مقرر است. البته کارگزار سرخ‌ها هنوز زیر بار پرداخت این پول نرفته و طرفین درحال مذاکره هستند.
شعار سال: با اینکه سرخ‌ها روز‌های آرامی را سپری می‌کنند و به‌واسطه صدرنشینی در جدول لیگ برتر و کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل حاشیه‌ها را از خودشان دور کرده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد آن‌ها همچنان به‌لحاظ مالی با مشکلات بزرگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و عدم واریز پاداش لیگ قهرمانان آسیا به حساب‌شان نیز مزیدبر علت شده که به افراد زیادی بدهکار شوند و به امید آن باشند که با حل مشکل واریز پاداش‌ها به حساب‌شان، بتوانند از این مرحله حساس عبور کرده و آرامش را در مجموعه‌شان حفظ کنند.

آن‌ها که در این چندهفته گذشته تمام انرژی خود را برای مختومه کردن پرونده ماریو بودیمیر گذاشته‌اند تا مانع از بسته ماندن پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان شوند، حالا که این خطر را تاحدود زیادی ختم‌به‌خیر کرده‌اند، با مشکلات تازه‌ای ازجمله شکایت شایان مصلح که خطر بستن پنجره‌ها را نیز به‌همراه دارد و همچنین میاچ مربی اسبق خود در زمان سرمربیگری علی دایی نیز روبه‌رو هستند و البته درکنار تمامی این موارد، بدهی به اعضای تیم نیز یکی از دغدغه‌های اصلی‌شان به‌شمار می‌رود.

مدیران باشگاه بعد از اینکه پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا اقدام به تسویه مبالغ فصل گذشته کردند و همچنین ۱۰ درصد از مبالغ فصل جاری را نیز به حساب بازیکنان و اعضای کادرفنی واریز کردند، به آن‌ها قول دادند که تا هفته دهم لیگ برتر این پرداختی‌ها را به ۳۰ درصد و آن‌ها را به عددی منطقی برسانند، اما پیش‌آمدن پرونده بودیمیر و درگیری باشگاه با این موضوع سبب شد تا مدیران سرخ نتوانند روی قول خود بمانند و آن‌ها بعد از چند هفته تاخیر توانستند تنها ۱۰ درصد جدید را به حساب اعضای تیم واریز کنند تا بدین ترتیب نه‌تن‌ها در زمان واریزی این پول بدقولی کردند، بلکه در مبلغ واریزی هم نزد اعضای تیم بدقول شدند.

البته یحیی در آن برهه از زمان از بازیکنان خواست که باتوجه به شرایط باشگاه، تا نیم‌فصل حرفی از پول نزنند و اجازه بدهند آن‌ها در سکوت به‌دنبال حل مشکلات مالی باشند و حالا با فرارسیدن تعطیلات نیم‌فصل، بازیکنان در انتظار این هستند که ببینند قول جدید مدیران به کجا می‌انجامد.

آرامش تیم در گرو تصمیم کارگزار

پرسپولیسی‌ها این روز‌ها به آرامشی که در باشگاه و تیم حکمفرما است می‌نازند، ولی برای ادامه این آرامش اقداماتی لازم است که قطعا یکی از آن‌ها پرداخت مطالبات اعضای تیم است. در این خصوص شنیده می‌شود فعلا تنها گزینه سرخ‌ها برای پرداخت پول به بازیکنان دریافت پول از آتیه داده‌پرداز، آن‌هم یک‌ماه پیش از زمان مقرر است. البته کارگزار سرخ‌ها هنوز زیر بار پرداخت این پول نرفته و طرفین درحال مذاکره هستند که بتوانند به یک توافق جدید دست پیدا کنند، اما اگر بنابه هر دلیلی این توافق میسر نشود، باید دید جعفر سمیعی و البته مجید صدری می‌توانند ازطریق دیگری این پول را به باشگاه تزریق کرده و آرامش تیم‌شان را حفظ کنند یا دوباره نوبت به یک اعتراض دسته‌جمعی می‌رسد!


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار:۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر:۵۱۹۲۷، farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین