پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
بسیاری ازجریانات و سازمان‌ها وقتی با افشاگری‌های رسانه‌ها و خبرنگاران مواجه می‌شوند، جریان سه گانه تهدید، تطمیع و دادگاهی کردن را دنباله گیری می‌کنند. تنهایی و ضعف مالی خبرنگاران، متاسفانه باعث تشدید این سه رویکرد شده است. ورای نظر تائیدی یا تکذیبی در خصوص حقانیت خبرنگار تبریزی، وارد میدان شده و اقدام به بررسی موضوع می کنیم، اگر به اطلاعات خاص هم دسترسی پیدا کردیم، افشاگری خواهیم نمود. در آن صورت خیلی دوست داریم، عزیزان شاکی را در دادگاه ببینیم. امتحان کردنش هم هیچ هزینه‌ای برای دوستان ندارد، بسم الله.

شعار سال:خانم اعظم قربانی خبرنگار تبریزی (خبرنگار واحد مرکزی خبر در صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی) چندی پیش در گزارشی مستند به قاچاق پرده از منطقه آزاد ارس پرداخته بود . با پخش این گزارش از خبر سراسری، حالا سازمان منطقه آزاد ارس از این خبرنگار شکایت کرده است!

 

تعداد بازدید : 9
 

از صدا سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم در عجب هستیم که با همت لازم در داستان ورود نکرده است. چنانچه ضروری باشد، دو وکیل خبره کشور برای پذیرش وکالت خانم قربانی اعزام خواهند شد. آن وقت رسانه می داند و برخی از حوزه های احتمالی و شائبه دار فساد در کشور.
پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی بیداری ملت

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین