پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
سال آینده باید آماده بحران تنظیم بازار و کمبود اقلام خوراکی و افزایش هزینه‌های خانوار باشیم. علی‌الظاهر عزم دولت بر آن است که در سال آتی مردم به جای ایستادن در صف‌های پر شور انتخابات، در صف‌های طولانی خرید نان و حبوبات حضور یابند و دولت سیزدهم روز‌های داغی را در تأمین امنیت غذایی پیش رو داشته باشد. دیگی که برای من نجوشد، بگذار سر سگ در آن بجوشد!

شعار سال: به نقل از یک منبع آگاه، به دلیل عدم اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین زیرساخت‌های ضروری سال زراعی جاری، اسفندیاری پور مجری طرح ملی خودکفایی گندم و مشاور وزیر جهاد کشاورزی استعفا داد و سریعاً در کمتر از ۲۴ ساعت با استعفای ایشان موافقت شد.

این خبر در حالی رسانه‌ای می شود که پیش از این رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد وقعی به مصوبه شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی نگذاشته و جناب آقای دکتر خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و بالاخص دبیرخانه شورای قیمت‌گذاری را برای تعدیل قیمت‌های خرید تضمینی تحت فشار قرار داده‌اند.

دو خبر فوق نشان می‌دهد سال آینده باید آماده بحران تنظیم بازار و کمبود اقلام خوراکی و افزایش هزینه‌های خانوار باشیم. علی‌الظاهر عزم دولت بر آن است که در سال آتی مردم به جای ایستادن در صف‌های پر شور انتخابات، در صف‌های طولانی خرید نان و حبوبات حضور یابند و دولت سیزدهم روزهای داغی را در تأمین امنیت غذایی پیش رو داشته باشد. دیگی که برای من نجوشد، بگذار سر سگ در آن بجوشد!

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال واحد امنیت غذایی مؤسسه مصاف

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین