پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
مرد یک‌میلیون درختی در گفتگو با همشهری: آنچه ما در طبیعت زاگرس انجام داده‌ایم این است که از صندوق ذخیره آیندگان استفاده و طبیعت را نابود کردیم و هیچ کمکی به طبیعت نکردیم.

شعار سال: مردی که می‌گوید یک میلیون درخت کاشته از خطر نابودی بلوط‌زارهای زاگرس خبر داد.محمدحسین آریا بیش از یک‌میلیون درخت سبزشده در ایران دارد. او ۶۵ساله است.او را «معلم طبیعت» و «مرد یک‌میلیون درختی» هم لقب داده‌اند.

مرد یک‌میلیون درختی در گفت‌و‌گو با همشهری: آنچه ما در طبیعت زاگرس انجام داده‌ایم این است که از صندوق ذخیره آیندگان استفاده و طبیعت را نابود کردیم و هیچ کمکی به طبیعت نکردیم.

خطر ازدست‌دادن جنگل‌های زاگرسی ایران جدی است. مردم به جان درختان بلوط افتاده‌اند.

اگر فکری به حال بلوط‌زارهای زاگرس نشود، در آینده نه‌چندان دور باید فاتحه درختان بلوط را در ایران خواند.وضعیت چنان وخیم است که علاوه بر قلع و قمع رویشگاه‌های زاگرسی، زیستگاه‌های حیات‌وحش نیز اسیر ساخت‌وساز و جاده‌سازی‌ شده‌اند و دیگر جایی برای حیات‌وحش باقی نمانده است.

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته ازکانال تلگرامی عصر ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
اهمال كاري در برابر خطراتي كه اين روزها داره محيط زيست ايران رو تهديد ميكنه واقعا نابخشودني هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین