پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۷۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
شهاب الدین عزیزی خادم با اینکه تازه از راه رسیده و سکان هدایت پرطرفدارترین ورزش مملکت ۸۰ میلیونی را در دست گرفته، ولی می‌تواند خیلی زود خودش را عزیز مردم و خادم به آن‌ها نشان بدهد.

شعار سال: فارغ از مهمترین اتفاق فوتبالی که به تازگی در فدراسیون رخ داد و رییس جدید این تشکیلات از سوی اهالی مجمع این فدراسیون انتخاب شد باید گفت اتفاقاتی مهمتر از آن هم در راه است. اتفاق مهمی که در دوران ریاست مهدی تاج به بدترین شکل ممکن دنبال شد و تیم ملی که دو دوره متوالی راهی جام جهانی(2014 و 2018) شده بود را تا جایی تضعیف کردند که در دیدار با بحرین و عراق امتیازات کامل دو بازی را از دست داده و در نهایت صعودش به دور بعدی مسابقات جام جهانی در اما و اگرهای بیشماری گم شد.

شهاب الدین عزیزی خادم که به تازگی ریاست فدراسیون فوتبال ایران را در دست گرفته باید این وضعیت را با کمی تدبیر تغییر بدهد. قطعا او با انرژی و انگیزه ای که دارد توانایی این کار را دارد. اینکه روبروی شیخ سلمان رییس AFC بایستد و مانع از میزبانی بحرین شود. بحرینی که پیشنهاد داده تا با دستورالعمل AFC میزبان متمرکز دیدارهای دور برگشت گروه C باشد و ایران، عراق، کامبوج و هنگ کنگ را به منامه برده و با استفاده از شراط میزبانی اش راه را برای صعود به جام جهانی بحرین هموار کند. قطعا در این مسیر شیخ سلمان بحرینی هم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد. شیخی که دست نشانده آل سعود است و تحت هر شرایطی دوست دارد اسباب رضایتمندی آل سعود را فراهم کند پس دراین زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اما عزیزی خادم در این وضعیت چه کاری باید بکند؟ قطعا او با بکارگماردن نیروهای کاردان و کاربلد، مسلط به زبان انگلیسی و آشنا با قوانین روز فوتبال چه در عرصه فنی و چه بروکراسی اداری ترتیبی بدهد که میزبانی این دیدارها به کشورمان برسد. ایران با در اختیار داشتن استادیوم هایی مانند آزادی، نقش جهان، امام رضا(ع)، شهدای فولاد و حتی یادگار امام تبریز به راحتی می تواند میزبانی این دیدارها را در اختیار بگیرد. ضمن اینکه در همه شهرهایی که این استادیوم ها در آنهاست هتل های 5 یا 6 ستاره وجود دارند و از این نظر نیز هیچ مشکلی برای میزبانی وجود ندارد.
از سوی دیگر در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی نیز کشورمان جزو موفق ترین کشورهای منطقه در مهار بیماری کرونا بوده و در واقع همه فاکتورهای مورد نظر AFC برای میزبانی را داریم ولی در این بین تنها کمی دیپلماسی برقراری روابط با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مهم است که قطعا آن را نیز می توان با استفاده از افراد با نفوذ و آشنا به زبان انگلیسی فراهم کرد تا بخت کم شده تیم ملی فوتبال ایران در راه رسیدن به سومین جام جهانی متوالی اش را بیشتر و بیشتر کنیم.

چه بسا تا آن زمان که مسابقات دور برگشت برگزار می شود اندک کاستی های موجود در این استادیوم ها هم برطرف شده و از طرفی شاید تا آن روزها شرایط برای حضور اندک تماشاگران ملی برای حمایت از تیم ملی کشورمان هم فراهم شود و از این طریق نیز با حمایت یار دوازدهم بخت تیم ملی مان بیشتر می شود. چرا که در این گروه غیر از بحرین فقط ما هستیم که توانایی میزبانی داریم. عراقی ها با توجه به ناامنی موجود در کشورشان قطعا از این حیث دارای شرایط لازم برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی نیستند و از این رو تیم عزیزی خادم باید از همین حالا برای گرفتن این میزبانی اقدامات لازم را استارت بزنند تا هر طور شده در بدو امر یک اتفاق مهم برای فوتبال کشورمان رقم بخورد.

قطعا شهاب الدین عزیزی خادم با این روش و بکار گماردن کابینه ای کاربلد، جوان و پرانرژی توانایی محقق کردن این خواسته را دارا خواهد شد. دور کردن تعدادی از اعضای قدیمی و از کارافتاده که هیچ آشنایی با زبان انگلیسی ندارند و در همه این سالها صندلی های هیأت رییسه فدراسیون فوتبال را اشغال کرده بودند می تواند یکی از مهمترین اقدامات برای رسیدن به فدراسیونی پویا، جوان و رو به جلو باشد تا اتفاقات تلخی که در دوران حضور مهدی تاج و علی کفاشیان رخ داد از یادها برود. اتفاقاتی که یک نمونه اش بدهی 6.2 میلیون یورویی به مارک ویلموتس است! تنها یک نمونه اش!

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۹۹، کد خبر: ۹۱۷۷۸۵، www.snn.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
0
0
قبول كنيم ايران به هيچ عنوان نميتونه با اين سطح از امكانات ميزباني بگيره از AFC
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین