پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۹۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع خاک چینی ایران، پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با حضور در این شرکت از روند احداث بزرگترین کارخانه تولید بتن سبک گازی اتوکلاوه شده و ملات خشک در ایران بازدید کرد.
شعار سال: وی با تحسین از عملکرد پرسنل این شرکت گفت: صنعتگران در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و این شرکت با عملکرد مطلوب خود توانسته چرخ اقتصاد در منطقه را پربرجا نگه دارد.

پاشایی با اشاره به پتانسیل‌های معدنی در شهرستان مرند افزود: شهرستان مرند از نظر معدنی دارای معادن فراوانی است، ولی به دلیل برخی قوانین و موانع، امکان بهره برداری میسر نشده است.

وی گفت: دراین دوره از مجلس شورای اسلامی، نمایندگان محترم درصدد اصلاح قوانین برداشت از معادن کشور هستند تا علاوه بر بهره مندی از این نعمات الهی، مردم این مناطق هم بهره کافی از آن ببرند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، شرکت صنایع خاک چینی ایران را پیشرو در تولید و علم روز عنوان کرد و گفت: طبق گزارش مدیریت این شرکت، شاهد شکوفایی این شرکت در سال ۱۴۰۰ با بهره برداری از بزرگترین کارخانه تولید بتن سبک گازی اتوکلاوه شده و ملات خشک در ایران و سایر اقدامات خواهیم بود.

مدیریت شرکت صنایع خاک چینی ایران هم در این بازدید، گزارشی از عملکرد شرکت ارائه داد.

رستمی گفت: شرکت صنایع خاک چینی ایران لوکوموتیو توسعه شهرستان مرند است که مسئولین با حمایت بیشتر خود می‌توانند مشکلات پیش رو را هموار کنند تا شاهد بهره مندی بیشتر مردم این منطقه از طرح‌های در دست اجرا این شرکت باشیم.

وی افزود: این شرکت برای سال ۱۴۰۰، بهره برداری از کارخانه تولید بتن سبک گازی، شروع اجرای ساخت کارخانه آهک، کارگاه شماره ۴ تولید کائولن فرآوری شده با طراحی و ساخت خط جدید شرکت و شناسایی و بهره برداری از معادن موجود در منطقه را در برنامه‌های خود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شرکت صنایع خاک چینی ایران، تاریخ انتشار ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۱۱، icckaolin.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
0
نعمات الهي در ايران سرشار هست اما مديران ما نحوه استفاده از اون رو بلد نيستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین