پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲
مدیرعامل مخابرات کشور گفت: برای سال آینده ۲۳ تا ۲۵ هزار پورت اینترنت پرسرعت در هرمزگان نصب می‌شود.

شعار سال: مجید سلطانی دیشب در گفتگوی خبری صداوسیمای خلیج فارس از برنامه‌های مخابرات برای توسعه اینترنت در مناطق روستایی کشور خبر داد و گفت: شرکت مخابرات افق ۵ ساله‌ای برای برنامه‌های راهبردی خود ترسیم کرده و برنامه هایش را با توجه به روند‌های جهانی و نیازمندی‌های داخلی تنظیم کرده است.

 
وی افزود: در مناطق کمتر برخوردار و روستایی استان هرمزگان همچون مناطق روستایی بشاگرد و حاجی آباد امسال ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری هدف گذاری شد که ۷۰ درصد آن تاکنون انجام شده است.
 
مدیرعامل مخابرات کشور گفت: در سال‌های آینده نیز با اعتبارات حاصل از حق سهم پرداختی پروانه اپراتور‌ها به دولت، طرح‌های توسعه زیرساخت‌های اینترنتی مناطق روستایی ادامه می‌یابد و در هرمزگان نیز این برنامه‌ها همگام با دیگر استان‌ها انجام می‌شود.
 
سلطانی گفت: هرمزگان با توجه به شرایط آب و هوایی خاص و نیازمندی بیشتر در حوزه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، نیازمند توجه بیشتری است.
 
وی در خصوص راه اندازی نسل جدید اینترنت پرسرعت (۵g) نیز گفت: این اقدام به اعتبار زیادی نیازمند است و در صورت تامین اعتبار این موضوع نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.
 
سلطانی همچنین گفت: بخشی از درآمد شرکت مخابرات از محل شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت است، ولی در سال‌های اخیر با وجود تورم شدید در حوزه هزینه ها، درآمد مخابرات در این حوزه افزایش چندانی نداشته است.
 
وی در خصوص قطع خدمات برخی از این شرکت‌ها بخاطر پرداخت نکردن بدهی خود به مخابرات گفت: شرکت مخابرات تلاش می‌کند به رغم وابستگی به منابع مالی از طریق این شرکت ها، ولی تا حد امکان ارائه خدمات این قبیل شرکت‌ها قطع نشود.
تعداد بازدید : 3
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
بهتر نبود خبر های خوب برای هرمزگان در زمینه معیشتی باشه؟ اوضاع جنوب کشور در زمینه تامین کالاهای اساسی اصلا خوب نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین