پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: بر اساس آمار و ارقام موجود و نتایج اقدامات انجام شده، استان زنجان در بسیاری از برنامه‌های هدفگذاری شده این حوزه از سوی وزارتخانه پیشتاز است.

شعار سال: ناصر فغفوری شامگاه پنجشنبه با ارائه گزارشی از وضعیت واحد‌های تولیدی استان، مصوبات کارگروه‌ها، برنامه‌های در دست اجرا و مسائل پیرامونی افزود: گواه پیشتازی استان در این حوزه، آمار و ارقام موجود در نتایج اقدامات انجام شده، در بسیاری از برنامه‌ها و اهداف تعیین شده از سوی وزارتخانه است. وی با اشاره به برخی از دستاورد‌های حوزه تولید و صنعت در استان افزود: با احیا و راه‌اندازی دوباره ۴۱ واحد تعطیلی تا پایان بهمن امسال، ۱۳۶ درصد اهداف تعیین شده در حوزه احیا و راه اندازی واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل محقق شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سهم زنجان برای نهضت ساخت داخل را حدود ۶۶ میلیون دلار عنوان کرد و گفت: تا پایان آذر امسال، حدود ۱۶۲ میلیون دلار، معادل ۲۴۵ درصد، در این بخش تحقق یافت. فغفوری از راه‌اندازی مجموعه جدیدی از شرکت پارس سوئیچ خبر داد و افزود: بر اساس قول مسوولان مجموعه پارس سوئیچ، خط جدید این مجموعه هم به زودی راه اندازی می‌شود.

وی همچنین به استقرار واحد‌های مجموعه تولید کننده مواد بهداشتی و شوینده گلرنگ در استان اشاره کرد و گفت: حدود هفت واحد از این مجموعه، در استان به بهره‌برداری رسیده و نزدیک به هشت واحد هم در دست اجرا و بحث صادرات محصولات این مجموعه هم مطرح است. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، به پیشنهاد نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، مبنی بر عرضه محصولات گلرنگ با تخفیف ۳۰ درصدی در استان اشاره کرد و افزود: این برنامه با هماهنگی‌های لازم و البته با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود. فغفوری همچنین به مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات سال‌های ۹۷ و ۹۸ اجرایی و از مصوبات سال ۹۹ هم ۸۶ درصد اجرایی شده و بقیه هم زمانبر است که نیاز به رایزنی و پیگیری بیشتری دارد. وی از سال ۹۹ به عنوان یک سال بسیار متفاوت در حوزه صنعت معدن و تجارت استان نام برد و افزود: در سال ۹۹، حدود هشت هزار میلیارد تومان به حوزه صنعت معدن و تجارت استان اختصاص داده شد که یک اتفاق بسیار مبارک برای استان است.

فغفوری خاطرنشان کرد: این رقم که هشت برابر رقم سال ۹۸ بود، با پیگیری‌های و توجه ویژه استاندار زنجان به حوزه تولید و صنعت استان محقق شد. وی با اظهار خرسندی از میزان بودجه اختصاصی در سال ۹۹ و اقدامات انجام شده به تبع این اعتبارات بی سابقه افزود: بعید می‌دانم بار دیگر چنین رقمی در این حوزه تکرار شود، اما ما همچنان تلاش می‌کنیم، حداقل چهارهزار میلیارد تومان را برای سال ۱۴۰۰داشته باشیم. وی به درخواست انتقال خط تولید پوشک بچه هم اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور استاندار زنجان، هیچگونه جابجایی خطوط برای این مجموعه تولیدی امکان پذیر نیست، اما در خصوص تامین مواد اولیه مشکلات آن‌ها را مرتفع می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت می متالز، تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۹۹، کد خبر: ۲۰۲۲۲۳، www.me-metals.ir.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
غیر از آمار و ارقام، این اهداف واقعا محقق شده‌اند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین