پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
افشارچی، در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: حرکت کلانی باید در حوزه عمرانی استان با دقت و سرعت و توجه به حق و حقوق مردم و بیت‌المال انجام شود.
شعار سال: محسن افشار چی، استاندار زنجان، در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهارداشت: جایگاه‌ها همواره به دلایل مختلف و گاهی هم جریانی می‌چرخد.

استاندار زنجان، ادامه داد: با تفسیری که از بودجه و وضعیت فعلی شد مدیریت سخت است، اما می‌تواند برای ما حسن عاقبت و آخرت باشد.

وی، با بیان اینکه در انتخاب‌هایی که انجام می‌شود تلاش شده است که بهترین‌ها انتخاب شود، افزود: توسعه دولت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال مغفول واقع شده است و دیتا بیسی از موضوعات در استان وجود ندارد.

افشارچی، تصریح کرد: حرکت کلانی باید در حوزه عمرانی استان با دقت و سرعت و توجه به حق و حقوق مردم و بیت‌المال انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آب مخاطرات بسیاری در استان وجود دارد، افزود: پروژه‌های آب استان از مسیر‌های مختلفی از جمله سفر رئیس جمهور و فایناس‌های خارجی که امیدوارم به زودی محقق شود، در حال پیگیری است.

به گفته افشارچی امضای معاون امور اقتصادی استان در هر سند توسعه‌ای در استان زنجان وجود دارد که نشان از شایستگی ایشان در حوزه اقتصاد است.

استاندار زنجان برضرورت توجه به معیشت مردم و بازار و تنظیم بازار تاکید کرد و گفت: رشد اقتصادی از سال آینده برعهده استان است که باید به این موضوع توجه شود.

معاون سابق امور اقتصادی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: تمام تلاشم این بود که به آنچه به عنوان وظیفه برعهده داشتم در شرایط سخت جامعه انجام و در این مدت کوتاه از سجایای اخلاقی استاندار جدید زنجان بهره‌مند شدم.

سمانه شاددل با اشاره به برگزاری سه دوره انتخابات در دوره مدیریت خود، گفت: همکاری همکارانم موجب اجرای طرح‌های مختلف از جمله مستندسازی اموال غیر معقول در استان شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۱۱۷۳۲۱۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین