پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
بنیان‌گذار فیتنس در ایران از اهداف کسانی که به باشگاه می‌آیند، از ملاقاتش با آرنولد و فیلم نیمه بلندی که ساخته صحبت کرد.
شعار سال: بنیان‌گذار فیتنس در ایران از اهداف کسانی که به باشگاه می‌آیند، از ملاقاتش با آرنولد و فیلم نیمه بلندی که ساخته صحبت کرد. با حسن گلستانه در یک گفتگوی نوروزی همراه شدیم که در زیر می‌خوانید:

- سال ۹۹ برای شما چطور گذشت؟

بدترین اتفاقی که افتاد همین ویروس منحوس کرونا بود که از برگزاری مسابقات جهانی جلوگیری کرد، ولی باید از مردم بخواهم حتی با ورزش در خانه آمادگی و سلامتی خود را حفظ کنند، همین که از مسابقات جا ماندیم بدترین اتفاقات سال ۹۹ بود.

- تولد شما یک فروردین ماه بود به شما تبریک می‌گوییم چه حسی دارید که تولدتان در این تاریخ است؟

حس خوبی است، چون آغاز فصل بهار است، ولی از طرفی حس بدی است، چون معمولا افراد به خاطر عید یادشان می‌رود تولدت را تبریک بگویند، اما بعد که برای تبریک نوروز تماس می‌گیرند تولدم را تبریک می‌گویند.

- شما در کنار آرنولد بدنساز معروف مسابقه دادید در مورد او صحبت کنید؟ دیدار با او چطور بود؟

بله ما در کنار آرنولد مسابقه دادیم آن‌هایی که جزو ۱۰ نفر برتر مسابقه شوند بعد از ظهر آن روز لباس رسمی می‌پوشند و می‌روند با آرنولد صحبت می‌کنند. به هر حال او اسطوره ورزشی است و مرد قرن شد. سال قبل که پیش ایشان بودم و عکس گرفتم بسیار متعجب شد که راه طولانی را از ایران آمدم و این قضیه با وجود این بود که بخاطر ریاست جمهوری ترامپ ممنوعیت ورود برای ایرانی‌ها بود و این موضوع خیلی برای آقای آرنولد جالب بود.

- شما هر روز تقریبا به باشگاه می‌روید و ورزش می‌کنید، هدف کسانی که به باشگاه می‌آیند چیست؟ چند دسته از آن‌ها برای سلامتی این کار را می‌کنند و چه کسانی برای خودنمایی بیشتر به باشگاه‌ها می‌آیند؟

ما چند قشر داریم که به باشگاه‌ها می‌آیند یک دسته برای سلامتی خودشان می‌آیند که ورزشی کنند و دسته دوم کسانی هستند که هدف عمومی دارند و می‌خواهند به مسابقه بروند بازیگر هستند یا در صنعت مد فعالیت دارند و به هر نحوی دیده می‌شوند. دسته سوم کسانی هستند که می‌آیند تا ورزشی کنند و مسابقه‌ای بدهند و وقتی نگاه می‌کنی می‌بینی طرف ۱۲۰ جلسه سابقه ورزشی هم ندارد و می‌رود در مسابقه شرکت می‌کند.

- پدر شما یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای بود آیا دوست نداشتید شغل ایشان را ادامه دهید؟

بله پدر من عنایت الله گلستانه پدر حادثه نویسی ایران بود که در سال ۱۳۲۵ در روزنامه کیهان و باختر امروز فعالیت داشت و صفحه حوادث را در ایران ایجاد کرد و من هم به این شغل علاقمند بودم، اما اولویتم ورزش بود و وقتی به عنوان ورزشکار حرفه‌ای کار می‌کنی نمی‌توانی به کار دیگری روی آوری و به واسطه این که از ۶ سالگی در رادیو ایران مرکز جمهوری اسلامی بودم دوستان رادیویی و تلویزیونی زیادی دارم، اما به طور جدی این مسئله را پیگیری نکردم فقط سه فیلم ساختم که جایزه بین المللی برد که یکی از آن‌ها فیلم نروک که نیمه بلند بود و جایزه گرفت.

- چه اتفاقی افتاد که به ورزش فیتنس روی آوردید؟

من از اول ورزش را دنبال می‌کردم و در سه رشته فعالیت کردم. از نونهالی تا جوانی فوتبالیست بودم و در نوجوانی هم ورزش جوجیتسو و در کنارش بدنسازی هم کار می‌کردم و به خاطر سفر‌هایی که به خارج از کشور داشتم رشته فیتنس را از نزدیک دیدم این رشته برایم جذاب شد و این رشته را وارد ایران کردیم و این که هر کسی با تیپ بدنی خودش می‌تواند این رشته را دنبال کند و رژیم خاص غذایی و استفاده از داروی خاص در این رشته به آن صورت وجود ندارد و همین موضوع باعث شد که حرفه ای‌تر فکر کنم.

بهترین و بدترین اتفاق سال ۹۹ برای شما چه بود؟

بدترین اتفاق این بود که نتوانستم در مسابقات جهانی شرکت کنم و با توجه به آمادگی صددرصد می‌توانستم از مقام قهرمانی خودم دفاع کنم و بهترین اتفاق هم این بود که به صورت رسمی نماینده بین المللی در ایران و ارمنستان شدم.

- در پایان توصیه‌ای به مردم برای رعایت کرونا دارید؟

از سفر کردن حتی الامکان بپرهیزند و حتما مسائل بهداشتی را رعایت کنند. کرونا دنیا را فرا گرفته و رعایت کنند تا همگی واکسینه شوند تا بیماری رخت ببندد

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۰۵۰۳، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین