پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۰۳۰
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
راشد پرستار گفت: پویش نذر رهایی و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جوانان از برنامه‌های مهمی است که در هفته جوان انجام خواهد شد.
شعار سال: راشد پرستار، دبیرکل مجمع ملی ملی جوانان گفت: از ده روز قبل در مجمع ملی برای هفته جوان برنامه ریزی کردیم و از روز گذشته استارت آن به صورت رسمی در استان‌ها زده شد.

پرستار تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای جوان، طرح پویش تحول جوانان در قالب سلسله گفتگو‌های آنلاین جوانان از جمله برنامه‌های ماست که در این هفته انجام می‌شود همچنین به استان‌ها ابلاغ کردیم شهید جوان شاخص را انتخاب و معرفی کنند و درنهایت در هفته تشکلات کنگره شهدای جوانان را برگزار کنیم.

پرستار ادامه داد: تولید محتوا جهت تبین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به استان‌ها ابلاغ شده‌است همچنین از آن‌ها خواستیم جوانان نمونه و موفق استان خود در بخش‌های مختلف را معرفی کنند.
 
پویش نذر رهایی و آزادسازی زندانیان غیرعمد جوانان

دبیرکل مجمع ملی جوانان گفت: پویش نذر رهایی و آزادسازی زندانیان غیرعمد جوانان، جشنواره تجلیل از فعالین ازدواج آسان یعنی زوجین و کسانی که در ترویج ازدواج فعالیت کردند از دیگر برنامه‌های ماست.

او افزود: حضور پررنگ در رسانه‌های تصویری، شنیداری و مکتوب را در دستور کار خود قرار دادیم و انشالله در این هفته با مسئولین ارشد ملی، استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار میکنیم تا چاره اندیشی برای مشکلات جوانان شود.

پرستار عنوان کرد: به استان‌ها ابلاغ کردیم تا برای اولین بار از زحمات کارشناسان حوزه جوانان در سطح کشور و استان تجلیل کنند همچنین برگزاری جشنواره جوان باوران هم از دیگر برنامه‌های ماست که قرار است در آن از کارآفرینان نمونه‌ای که به جوانان میدان دادند تجلیل و تشکر شود.

دبیرکل مجمع ملی جوانان گفت: استمرار پویش همت جوانانه کمک مومنانه از برنامه‌های دیگر ماست که در قالب اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های جوان آسیب پذیر و مناطق حاشیه نشین انجام خواهد شد.
 
راه اندازی فاز دوم اتوماسیون مجامع در هفته جوان

او افزود: راه اندازی فاز دوم اتوماسیون مجامع در هفته جوان انجام خواهد شد که طی آن ۳۵۰۰ سمن به این اتوماسیون متصل شوند که دستاورد بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

مدیرکل مجمع ملی جوانان اظهار کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی مانند دارت، تنیس روی میز، طناب کشی، تیراندازی، اسب سواری، فوتسال و فوتبال از برنامه‌های دیگر است که انجام خواهد شد همچنین ایستگاه مشاوره سلامت و روانشناسی خانواده را خواهیم داشت که مشاوره‌های تلفنی و حضوری رایگان در طول هفته ارائه خواهد داشت.

پرستار در پایان گفت: امیدوارم با تلاش اعضای مجمع ملی جوانان فصلی نو را در حوزه جوانان تکرار کنیم و گام‌های مهمی را در سطح ملی و استانی برداریم که در جهت این امر در حال تدوین سند دوساله که راهبرد ماست هستیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۶۳۵۶، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین