پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۲۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
راشد پرستار گفت: انتظار داریم توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود و مسئولین اجرایی استانی و کشور در مقام اعتماد عملی به جوانان برآیند.
شعار سال : راشد پرستار، دبیرکل مجمع ملی تشکل‌های جوانان با اشاره به هفته جوان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز سال نو، امسال هفته جوان متفاوتی را در سراسر کشور تجربه کردیم و خوشبختانه با خلاقیت و مدیریت مجامع تشکل‌های جوانان و همراهی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها برنامه‌های متفاوت و خوبی در حال برگزاری است.

او افزود: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و لزوم امید آفرینی در فضای مجازی با تلاش جوانان سراسر استان‌ها، در مجمع ملی بیشتر توجه خود را به جمع بندی و ارائه گزارشات فعالیت استان‌ها معطوف کردیم تا بتوانیم جایگاه مجامع استانی را بهبود ببخشیم و آن را تثبیت کنیم.

پرستار با تاکید بر اینکه توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود تصریح کرد: انتظار داریم توجه به جوانان فقط به هفته جوان منتهی نشود و مسئولین اجرایی استانی و کشور در مقام اعتماد عملی به جوانان برآیند تا انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با لزوم جوان گرایی و اعتماد به آنان را برآورده کنند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۵۷۴۷۴،www.borna.news 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
0
0
من كه ميگم حتي همون هفته جوان هم به جوان ها توجه نميكنن اين هم مال قديم تر ها بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین